شناسه خبر: ۱۶۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

شناسایی ۸۷ فقره موبایل قاپی در مشهد/۲ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ متهم به ۸۷ فقره موبایل قاپی خبر داد.

شناسایی ۸۷ فقره موبایل قاپی در مشهد/۲ متهم دستگیر شدند

به گزارش مشهد فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی در محدوده یکی از بوستان‌های شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شفا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه یک فقره موبایل قاپی در محدوده پارک حجاب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که ماموران کلانتری شفا به محل اعزام و ۲ متهم را که در حال فرار از محل بودند را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از متهمان ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف را کردند، تصریح کرد: متهمان ۱۸ و ۱۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸۷ فقره موبایل قاپی در محدوده بلوار ابوطالب، عبدالمطلب، ایثارگران، هدایت، رسالت و طبرسی شمالی و فروش گوشی‌های مسروقه به فردی مالخر به مبالغی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان اعتراف کردند.

نگهبان با اشاره به دستگیری یک مالخر در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر