شناسه خبر: ۱۶۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

تامین اجتماعی خراسان رضوی به یک و نیم میلیون نفر خدمات درمانی ارائه کرد

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در نیمه نخست امسال از خدمات ویزیت و بستری مراکز درمانی زیر پوشش این نهاد بهره‌مند شدند.

تامین اجتماعی خراسان رضوی به یک و نیم میلیون نفر خدمات درمانی ارائه کرد

به گزارش مشهد فوری؛ دکتر علی رضازاده افزود: خدمات تشخیصی و درمانی بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی به بیمه‌شدگان در ۲ بخش درمان «مستقیم» و درمان «غیر مستقیم» ارائه می شود، درمان مستقیم در ۲۱ مرکز درمانی سرپایی و بستری ملکی زیر پوشش تامین اجتماعی به صورت رایگان ارائه می شود.

وی بیان کرد: درمان غیر مستقیم در مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی خراسان رضوی مانند مطب پزشکان با پرداخت فرانشیز مربوطه ارائه می گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی اظهار کرد: در حوزه درمان مستقیم سه بیمارستان در این استان شامل فارابی و ۱۷ شهریور در مشهد و بیمارستان رازی در تربت حیدریه دایر است و همچنین ۱۸ مرکز درمانی سرپایی شامل ۶ مرکز در مشهد و ۱۲ مرکز در شهرهای دیگر استان فعالیت دارند.

وی گفت: در نیمه اول امسال ۲۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستانهای تامین اجتماعی خراسان رضوی بستری شده اند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد عمل جراحی شده اند.

رضا زاده تعداد بیمه شدگانی که در مراکز سرپایی تامین اجتماعی خراسان رضوی طی این مدت ویزیت شده اند را بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان فارابی مشهد عنوان کرد و افزود: اکنون در مراکز ملکی تامین اجتماعی شرق کشور مرکز جراحی قلب وجود ندارد که با بهره برداری از این طرح خدمت مطلوب به مبتلایان به بیماران قلبی فراهم می شود.​

ارسال نظر