شناسه خبر: ۱۶۲۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

برنامه های دهه فجر خراسان رضوی تشریح شد

رئیس شورای تبلیغات خراسان‌رضوی گفت: ۴۰۲ عنوان برنامه ویژه جشن بزرگ چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در سطح استان برگزار خواهد شد.

برنامه های دهه فجر خراسان رضوی تشریح شد

به گزارش مشهد فوری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد سلطانی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه‌فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: مراسم ویژه ایام‌الله دهه‌فجر توسط ۲۸ کمیته اجرایی در ستاد دهه‌فجر استان و مشهد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلطانی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ناامید کردن جوانان و نوجوانان و ضعیف‌کردن ایمان افراد است، افزود: در مراسم ویژه دهه‌فجر باید امیدآفرینی و حمایت از مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و پیشرفت‌های مختلفی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفته را به مردم نشان دهیم.

سلطانی درخصوص مراسم درنظر گرفته شده ویژه دهه مبارک فجر بیان کرد: ۱۱ بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته می‌شود. ۱۲بهمن نیز در سالن شهید بهشتی جشن ویژه آغاز دهه‌فجر با سخنرانی استاندار و حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

وی افزود: رژه موتوری در شش محور که ابتدای آن فرودگاه هاشمی‌نژاد و انتهای آن میدان شهداست، غبارروبی از گلزار شهدا با حضور خانواده شهدا و نورافشانی ۳۱۳ نقطه در مشهد و استان ساعت ۲۱ در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر است که در مجموع ۴۰۲ عنوان برنامه توسط ۲۸ کمیته در سطح استان طراحی و اجرا شده است که بخش زیادی این برنامه‌ها توسط نوجوانان، جوانان و حتی کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب سرود و نمایش و تئاتر اجرا خواهد شد.

رئیس شورای تبلیغات استان گفت: برنامه‌های دهه‌فجر در ۱۷۰۰ مسجد و ۸هزار مدرسه، بقاع متبرکه، هیئت‌های مذهبی، ورزشی، ادارات و نهاد‌های سطح استان اجرا خواهد شد.

image_2024-01-30_15-59-41

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلطانی به ویژه‌برنامه راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن در مراکز تعیین‌شده در سراسر استان ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد. مسیر راهپیمایی در مشهد نیز از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی است که در طول مسیر غرفه‌های مختلف فرهنگی و علمی و به‌صورت ویژه برای نمایش دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در مدت ۴۵ سال و اجرای برنامه‌های مختلف مانند سرود و نمایش توسط کودکان و نوجوانان را خواهیم داشت.

سلطانی افزود: سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، برابر هماهنگی‌های به عمل آمده قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر رضوی خواهد بود. وی با بیان این مطلب که اقتدار و پیشرفت را به برکت ایستادگی و مقاومت مردم ایران و حضور در صحنه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی در طول چهل و اندی سال شاهد هستیم، تشریح کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر افتتاح ۱۸۷۲ پروژه عمرانی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلطانی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم حضور پرشور، با معنا و شناخت اقشار مختلف مردم، به ویژه رای اولی‌ها را بسترسازی کنیم و از مردم می‌خواهیم علاوه بر شرکت گسترده در جشن و مراسم‌ ویژه دهه فجر، در انتخابات جاری نیز حضور پررنگی داشته باشند.

 

 

ارسال نظر