شناسه خبر: ۱۶۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

خرید میلگرد نیشابور از دفتر فروش اصفهان به قیمت کارخانه میلگرد نیشابور

یکی از بهترین محصولات ساختمانی است که طرفداران زیادی در بازار فولاد دارد. کارخانه فولاد خراسان از نظر موقعیت جغرافیایی در شمال شرق ایران، در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی واقع‌ شده‌ است.

خرید میلگرد نیشابور از دفتر فروش اصفهان به قیمت کارخانه
میلگرد نیشابور

همین موضوع خریدی به‌صرفه را برای افرادی که در این ناحیه از کشور (خصوصا انبوه سازان شهر مشهد) زندگی می کنند به همراه دارد.

 

 

در این مطلب ضمن معرفی کامل میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد خراسان از نظر ظاهری و فنی، اطلاعات دفتر فروش این مقطع فولادی در اصفهان را در انتها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

میلگردهای تولیدی مجتمع فولاد خراسان بر اساس استاندارد ملی می باشد و درسه گروه میلگرد ساده، میلگرد آجدار مارپیچ و میلگرد آجدار جناغی طبقه بندی می شوند.

به طور کلی می‌توان گفت که میلگرد نیشابور در دسته میلگردهای سنگین وزن قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، وزن هر شاخه 12 متری این میلگرد معادل 18 کیلو و 800 گرم است که در مقایسه با استاندارد اشتال، تقریبا 800 گرم بالاتر است. شرکت فولاد خراسان میلگردهای خود را در گرید A3 و در سایزهای 10 تا 32 بر اساس استاندارد ملی 3132 ایران تولید می‌کند. لازم به ذکر است که علامت اختصاری این شرکت که روی میلگردها درج می‌شود، KSC است.

مشخصات فنی میلگرد نیشابور

میلگرد آجدار نیشابور با گرید A3 از سایز 10 تا 32 میلی‌متر با آج 340 (مارپیچی) و 400 (جناغی) تولید می‌شود. کارخانه فولاد خراسان امکان تولید میلگردهای آجدار جناغی با استفاده از عملیات حرارتی Quench-Temper جهت بهبود خواص مکانیکی را نیز دارد. مشخصات انواع میلگردهای آجدار کارخانه فولاد نیشابور در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات میلگرد نیشابور آجدار

نوع

حداقل تنش تسلیم

(نیوتن بر مترمربع)

حداقل مقاومت کششی

(نیوتن بر مترمربع)

حداقل درصد ازدیاد طول نسبی

آج 340

340

500

18

آج 400

400

600

16

 

 

جالب است بدانید به دلیل کاربردهای ساختمانی، میلگرد نیشابور سایز 16 از پرفروش‌ترین انواع محصولات در بازار است.

وزن میلگرد فولاد خراسان

برای شروع هر پروژه در قدم نخست لازم است اطلاعات کاملی از مواد و مصالح موردنیاز کسب کنید. در این راستا وزن مواد اولیه همواره یکی از مهم‌ترین پارامترهای موردنیاز مهندسان است. هرچند جداول اشتال میلگرد موجود است ولی تمامی کارخانجات برای تولید محصولات خود از وزن استاندارد مندرج در این جداول استفاده نمی‌کنند.

 

Screenshot_20240220_164945_Office

لذا لازم است پیش از خرید با مراجعه به جداول وزنی کارخانه موردنظر، از وزن محصول خود اطمینان یابید. در ادامه جدول وزن میلگرد نیشابور به‌طورکامل و برای تمامی ابعاد این محصول آورده ‌شده‌است. هرچند مشخصات فنی دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولیدی این کارخانه متفاوت است، اما به‌دلیل کاربرد بیشتر نوع آجدار، جدول این محصول اهمیت بیشتری دارد.

وزن میلگرد نیشابور هر 12 متر(kg)

وزن اشتال هر 12 متر(kg )

سایز (mm)

ردیف

7.3

6.948-7.836

10

1

10.5

10.02-11.292

12

2

14.2-14.6

13.8-15.252

14

3

18.8-19.2

18.012-19.908

16

4

24-24.4

22.8-25.2

18

5

29-29.4

28.164-31.128

20

6

36-36.4

33.972-37.548

22

7

46.8-47.2

44.352-48.048

25

8

57.8-58.5

55.644-60.276

28

9

75.6

72.696-78.744

32

10

 

 

معرفی کارخانه فولاد خراسان

«مجتمع فولاد خراسان» به عنوان بزرگ ترین قطب صنعتی شرق کشور،  از سال 1380 رسماً وارد باشگاه تولیدکنندگان فولاد کشور شده است.

این شرکت در راستای سیاست اقتصادی دولت مبنی بر خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و استاندارهای ملی و بین المللی محصول و مدیریت در صنعت و نیز برخورداری از کادر فنی مجرب، در زمینه تولید میلگرد، شمش، آهن اسفنجی و بریکت فعالیت می نماید.

فولاد خراسان طلایه دار تکنولوژی نوین در صنعت فولاد است و دارای استانداردهای معتبر جهانی و کیفیت در محصولات فولادی می باشد که در حال حاضر ظرفیت تولید فولاد خام این مجتمع عظیم صنعتی 1/4 میلیون تن در سال شامل: ( کارخانه نورد با ظرفیت سالانه تولید 600 هزارتن، کارخانه فولادسازی شماره 1و 2 با ظرفیت 1/4 میلیون تن، کارخانه آهن اسفنجی1و 2 با ظرفیت 1/6 میلیون تن و کارخانه گندله سازی با ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال)  و با  ایجاد اشتغال 5 هزار نفر بطور مستقیم می باشد که محصولات آن در صنایع ساختمانی، عمرانی، شرکت های نورد کار مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر واحد تغلیظ سنگ آهن (کنسانتره سازی) با ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال در محل معادن سنگان را در دست اجرا دارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد نیشابور

هنگامی که در حوزه مصالح ساختمانی، به خصوص میلگرد نیشابور ، حرف می‌زنیم،  قیمت میلگرد و عواملی که بر آن تأثیر می‌گذارند، بسیار اهمیت دارند. برای افراد فعال در صنعت ساخت و ساز، قیمت مصالح خریداری شده و در نتیجه هزینه‌ی کلی پروژه، بسیار حیاتی است. از آنجایی که میلگرد از مصالح اساسی و جدای‌ناپذیری در سازه‌های بتنی استفاده می‌شود، شناخت عوامل موثر بر قیمت میلگرد نیشابور به مهندسان و متخصصان کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن این عوامل، خرید بهینه و اقتصادی‌تری را برای پروژه‌های مختلف انجام دهند.

 

Screenshot_20240220_165000_Office

قیمت مواد اولیه‌ در تولید میلگرد

همان‌گونه که می‌دانید با کمبود سنگ آهن، قراضه و سایر مواد مورد استفاده در تولید فولاد مواجه هستیم. پس تغییر و تحول در قیمت هر یک از این مواد خام می‌تواند آغازگر تغییرات در قیمت فولاد و در نهایت قیمت میلگرد گردد.

نرخ دلار و ارز

نرخ دلار از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد فولاد خراسان می‌باشد. اگر دلار نوسانات بیش از حدی داشته باشد ( نه ۵۰ الی ۱۰۰ تومان)، به طور قطع بر قیمت میلگرد نیشابور تاثیر خواهد گذاشت. علت این موضوع این است که کشور ما به عنوان صادر کننده‌ی آهن شناخته می‌شود و از همین بابت تمامی قیمت‌ها بر اساس دلار محاسبه می‌گردد. بنابراین با نوسانات قیمت دلار در بازار داخلی از جمله قیمت میلگرد نیز تغییر کرده و کاهش یا افزایش می‌یابد.

شاخص بورس

یکی از انواع شاخص های بورس شاخص صنعت می باشد. شاخص صنعت بیانگر سطح عمومی قیمت سهام شرکت های فعال در بخش صنعت است. عملکرد هرکدام از این صنایع تحت عنوان شاخص جداگانه ای مورد بررسی قرار می گیرد. مثلا خودرو، دارو، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی

هزینه حمل و نقل

همان‌طور که می‌دانید هزینه‌ی حمل و نقل، رابطه‌ی مستقیمی با قیمت نفت و انرژی دارد. چراکه هر نوع حمل و نقلی از کشتی رانی گرفته کامیون های حمل بار نیاز به سوخت دارند که مستقیما هزینه حمل نقل تحت تاثیر هزینه نفت و سوخت بین المللی محاسبه می شود. از سوی دیگر، تعرفه حمل و نقل از دریای سیاه نیز به صورت درصدی بر قیمت محصولات فولاد داخلی در نظر گرفته می شود. بنابراین هزینه حمل و نقل جز جدانشدنی در تعیین قیمت یک محصول فولادی مانند میلگرد نیشابور است.

تورم جهانی و تاثیر آن بر بازار

تورم از معضلات اقتصادی بسیاری از کشورها می‌باشد. همان‌طور که می‌دانیم تولید ۶۰ درصد از فولاد جهان در کشورهای در حال توسعه انجام می‌گیرد و کشور چین ۳۰ درصد این میزان تولید را از آن خود کرده است.

از طرفی کشورهای توسعه یافته، کارخانه‌های خود را بنا به دلایلی، از جمله کاهش هزینه تولید و نیروی کار ارزان به کشورهای در حال توسعه انتقال داده‌اند. با انتقال کارخانه‌ها، قیمت آهن، از جمله قیمت میلگرد تحت تاثیر مستقیم تورم در این کشورها قرار گرفته است.

در مثالی ساده، مفاهیم بالا را تشریح می‌کنیم: برای مثال اگر سیاست‌های حاکم بر کشور، باعث پایین آمدن ارزش پول ملی در مقابل ارزهای بین‌المللی گردد، باعث می‌شود تا خریداران آهن مبلغ بیشتری برای تهیه تقاضای خود پرداخت نمایند.

دفتر فروش میلگرد نیشابور در اصفهان

اگر در استان اصفهان قصد خرید میلگرد نیشابور را دارید و در جستجوی دفتر فروش کارخانه فولاد خراسان در شهر اصفهان هستید، با شرکت سورین کیان مهر اسپادانا در ارتباط باشید.

این شرکت میلگرد کلیه کارخانجات تولید کننده ایرانی را با بهترین نرخ های موجود در بازار آهن عرضه نموده و با در اختیار داشتن شبکه گسترده ای از شرکت های حمل و نقل اختصاصی در حوزه آهن آلات ئ محصولات فولادی، در سریع ترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را ارسال می کند.

همچنین خریداران می توانند قبل از مراجعه به دفتر فروش شرکت سورین کیان مهر اسپادانا، قیمت آنلاین و لحظه ای میلگرد نیشابور را از طریق وب سایت این مجموعه که با نام آهن باکس به آدرس www.ahanbox.com مشغول به فعالیت می باشد، رصد و بررسی نمایند.

فروش چکی و اعتباری میلگرد نیشابور به صورت اقساط در کنار فروش این محصول به قیمت درب کارخانه فولاد خراسان را می توان از برجسته ترین مزایای این شرکت بازرگانی اهن فروش در شهر اصفهان عنوان نمود.

آدرس دفتر فروش

اصفهان، میدان جمهوری، ابتدای خیابان امام خمینی، ساختمان جام جم، طبقه اول، واحد ۱۶

تلفن تماس سورین کیان مهر اسپادانا

چنانچه قصد برقراری ارتباط با کارشناسان فروش میلگرد در شرکت سورین کیان مهر اسپادانا را دارید می توانید از طریق شماره زیر اقدام نمایید:

03134038000

 

ارسال نظر