شناسه خبر: ۱۶۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

رمزگشایی438فقره سرقت در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از رمزگشایی 438 فقره انواع سرقت در طرح 72 ساعته اجرای اقتدار امنیت اجتماعی خبر داد.

رمزگشایی438فقره سرقت در مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد نگهبان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخوردی جدی با مجرمان و متخلفان، طرح ضربتی اقتدار امنیت اجتماعی به مدت سه روز با محوریت مبارزه با سرقت های خشن در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های سطح شهر مشهد به اجرا درآمد 308 سارق و 16 مالخر حرفه ای اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری33 قاپ زن و 26 سارق به عنف تصریح کرد: از متهمان45 قبضه چاقو ،6 قبضه شمشیر ،18 قبضه قمه ،6 عدد شوکر و 11 اسپری فلفل و 6 قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد. وی خاطر نشان کرد: در  این راستا 138 پرونده قاپ زنی و 26 پرونده سرقت به عنف و 274 فقره سایر سرقت ها رمزگشایی شد.

سرهنگ نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ به قانون شکنان که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند هشدار می دهم که پلیس قاطعانه برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد. وی با اشاره به استمرار این طرح در هفته های آتی از عموم مردم خواست با گزارش فعالیت های مجرمان به مرکز 110 برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

 

ارسال نظر