شناسه خبر: ۱۶۱۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

کشف 24 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرک الهیه

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس 2 متهم به 24 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرک الهیه مشهد به دام افتادند.

کشف 24 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرک الهیه

به گزارش مشهد فوری به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ احمد نگهبان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده شهرک الهیه مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری الهیه با بررسی دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، یکی از متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی پس از چند روز تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را در محدوده منطقه منزل آباد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را به همراه همدستش در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل 5 عدد جک، 6 حلقه لاستیک با رینگ،2 عدد ساب، 2 دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه دلر برقی و تعداد زیادی آچار آلات مسروقه کشف کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: متهمان 35 و 38 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی به عمل آمده به 24 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده شهرک الهیه و منطقه منزل آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:  - اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید. - هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود پرهیز کنید.

 

ارسال نظر