شناسه خبر: ۱۶۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری متهم به 6 فقره سرقت طلا از کودکان

فرمانده انتظامی ثامن گفت: با تلاش ماموران کلانتری بانوان متهم به 6 فقره سرقت طلاهای کودکان در شهر مشهد به دام افتاد.

دستگیری متهم به 6 فقره سرقت طلا از کودکان

به گزارش مشهد فوری به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ عبدالرضا خجسته افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا از کودکان در پارک و بوستان های هسته مرکزی شهر مشهد، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت . وی افزود: در بررسی سرقت ها مشخص شد متهم با پرسه زنی در داخل پارک ها و بوستان ها در غفلت والدین النگو و گوشواره دختربچه های خردسال را سرقت می کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری بانوان با یک سری تحقیقات میدانی در محدوده سرقت ها و بازبینی دوربین های مداربسته متهم را شناسایی کردند. وی بیان داشت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه متهم در بولوار توس با هماهنگی مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 6 فقره سرقت طلا از کودکان در پارک ها و بوستان های سطح شهر مشهد اعتراف کرد. وی خاطرنشان کرد: متهم 51 ساله پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در ادامه از والدین خواست؛ موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند: - به کودکان خود آموزش دهید از اعتماد به افراد ناشناس خودداری و در ساعت خلوت روز، از بازی آن ها در کوچه و خیابان جلوگیری کنند. - طلا و جواهر زیاد موجب تحریک سارقان شده بنابراین کودکان را هنگام بازی در پارک ها، کوچه ها و اطراف مجتمع های مسکونی تنها نگذارید. - به کودکان خود آموزش دهید از سوار شدن به خودرو یا موتورسیکلت افراد ناشناس خودداری کنند.

 

ارسال نظر