شناسه خبر: ۱۶۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

رمزگشایی 23 فقره موبایل قاپی در مشهد

با هوشیاری پلیس متهم به 23 فقره موبایل قاپی در شهر مشهد به دام افتاد.

رمزگشایی 23 فقره موبایل قاپی در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ در پی اعلام سرقت های سریالی موبایل قاپی توسط جوان موتورسوار در محدوده منطقه طلاب با دستور سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ماموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک خان با بازبینی دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، تصاویر فرد موبایل قاپ بدست آورده و با همکاری گشت های پیشگیری انتظامی تحقیقات میدانی خود را برای دستگیری او آغاز کردند. تحقیقات فنی برای شناسایی سارق ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت20:30 دقیقه شب گذشته یکی از تیم های پیشگیری از جرم کلانتری میرزاکوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده خیابان میثم، به حرکات مردی جوان با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش مظنون و او را تحت نظر گرفتند. دقایقی بعد مظنون را در حال نزدیک شدن به خانمی جوان که با گوشی تلفن همراهش در حال مکالمه بود نزدیک که بلافاصله تیم گشت برای دستگیری او وارد عمل شد.

متهم با مشاهده عوامل انتظامی با سرعت بالا متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در کوچه بن بست به دام می افتد و در بازرسی از متهم یک قبضه قمه، 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد؛ با انتقال متهم به کلانتری و استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد این موتورسیکلت ماه گذشته در محدوده خیابان عبادی به سرقت رفته است.

متهم 18 ساله که در بازجوئی اولیه منکر هرگونه جرمی بود با توجه به تصاویر بدست آمده از او در تعدادی از سرقت ها و مواجهه با ادله پلیس طی چند مرحله بازجوئی به 23 فقره موبایل قاپی در محدوده خیابان میثم، وحید، حاشیه صدمتری، گلشهر و طلاب و فروش گوشی های مسروقه به 2 مالخر در محدوده جاده سیمان اعتراف کرد. در ادامه عملیات افراد مالخر دستگیر و 4 دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه افراد مالخر کشف شد. متهم با هماهنگی قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

ارسال نظر