شناسه خبر: ۱۶۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

معاون رییس‌جمهور وارد مشهد شد

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ظهر چهارشنبه در راس هیاتی از این سازمان با هدف افتتاح و بازدید از روند اجرای طرحهای عمرانی در استانهای خراسان رضوی و شمالی وارد مشهد شد.

معاون رییس‌جمهور وارد مشهد شد

به گزارش مشهد فوری؛ "داود منظور" معاون رییس جمهور هنگام ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال جمعی از مسوولان استان خراسان رضوی قرار گرفت.

زیارت بارگاه منور رضوی، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و بازدید از پروژه های حرم مطهر امام رضا(ع) از برنامه های امروز معاون رییس جمهور در مشهد است.

منظور در روز دوم سفر خود به خراسان رضوی در روز پنجشنبه به بجنورد خواهد رفت و در آنجا دیداری با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواهد داشت.

شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از منابع آب زیرزمینی آهکی به شهر بجنورد، بازدید میدانی از روند اجرایی پروژه انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به پتروشیمی خراسان شمالی از دیگر برنامه های وی در این سفر است.

معاون رییس‌جمهور عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مرحله نخست نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه به ظرفیت ۱۸۳ مگاوات حضور می یابد، سپس در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی به منظور تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی و عوامل اجرایی قرارگاه خدمات رسانی به زائران دهه آخر صفر شرکت خواهد کرد.

افتتاح پنج و نیم کیلومتر از باند دوم قطعه اول محور مشهد – سرخس، بازدید هوایی از پروژه بهسازی محور مشهد –سرخس و سدهای شوریجه و دوستی و بازدید از مرز ترکمنستان، بازدید هوایی از آزادراه حرم تا حرم و آزادراه مشهد – چناران، افتتاح خط انتقال آب غرب مشهد از برنامه های روز جمعه رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان خراسان رضوی است.

 

ارسال نظر