شناسه خبر: ۱۶۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

معاون پارلمانی رییس جمهور:

۴۰ نامزد به ازای هر کرسی مجلس رقابت می‌کنند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بیش از ۴۰ نامزد از طیف های مختلف سیاسی به ازای هر کرسی نمایندگی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

 ۴۰ نامزد به ازای هر کرسی مجلس رقابت می‌کنند

به گزارش مشهد فوری؛ سیدمحمد حسینی افزود: این نامزدها فقط از یک طیف خاص یا جریان اصولگرا نیستند بلکه به طیف های مختلف سیاسی اصلاح طلب و افراد مستقل نیز تعلق دارند.

وی ادامه داد: گفته می شود برخی افراد که پیش از این به نام "جبهه مشارکت" فعالیت داشته و سپس به اسم "اتحاد ملت ایران اسلامی" به فعالیت سیاسی ادامه دادند تایید صلاحیت نشده اند که باید توجه داشت فقط برخی که در فتنه ۸۸ و مقاطع دیگر مواضع افراطی داشته اند، تایید نشده اند و نباید جمع اصلاح طلبان را در این افراد محدود کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هم اکنون از حزب "کارگزاران سازندگی" و حزب "اعتدال و توسعه" از جمله آقای "نوبخت" در انتخابات شرکت دارند و این طور نیست که بگوییم اصلاحات در افراد یاد شده (اتحاد ملت) محدود شده است.

حسینی افزود: علاوه بر رقابتهای سیاسی در شهرهای بزرگ، در شهرستانها نیز به واسطه مسایل قومی و محلی، رقابت در انتخابات مجلس زیاد است.

وی اضافه کرد: به صراحت می توان گفت نامزدهای اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل به خصوص در شهرهای بزرگ یک رقابت سیاسی در انتخابات پیش روی مجلس را رقم زده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می شود.

گردهمایی دوروزه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در قالب طرح ملی و تبیینی اعتلا با محوریت انتخابات با حضور ۱۲۰ نفر از استادان و مدیران ارشد این دانشگاه در مشهد برپا شده است.

 

منبع : ایرنا

 

ارسال نظر