شناسه خبر: ۱۶۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

تخصیص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات زمستانه در مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۵۵ میلیارد تومان در ۸ ردیف که عمدتا لایروبی کانال های هدایت آب سطحی، حفر و لایروبی چاه های جذبی، تامین تجهیزات حوادث غیر مترقبه، خرید شن و نمک و باکس شن و نمک بوده تاکنون توزیع و هزینه شده است.

تخصیص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات زمستانه در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ مهدی یعقوبی در مانور عملیات زمستانه معاونت محیط زیست و خدمات شهری که در کوه پارک مشهد برگزار ش اظهارداشت:با توجه به حجم فعالیت‌ها و تنوع خدمات شهرداری تمام کارکنان حوزه خدمات شهری در ایام سال به صورت 2 یا سه نوبته فعال هستند.

وی افزود: 155 دستگاه تانکر جمع آوری آب سطحی، 206 دستگاه برف روب، 700 عدد باکس شن و نمک و 20 باب سوله نگهداری تجهیزات و انبار نمک را در سال جاری پیش بینی و تجهیز کرده‌ایم. همچنین 271 دستگاه انواع پمپ (الکترو پمپ کف کش و لجن‌کش – موتور پمپ های سیار و خود مکش)، 31 مورد سپتیک جمع آوری آب سطحی، 6200 نفر نیروی کارگری و 1600 کیلومتر طول کانال هدایت آب سطحی در زمستان امسال آماده خدمت رسانی به شهروندان شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:220 نقطه آب افتاده و تجمع آب جدید در سال 1402 شناسایی و بیش از 322 کیلومتر کانال های هدایت آب سطحی لایروبی شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد:بیش از 55 میلیارد تومان در 8 ردیف که عمدتا لایروبی کانال های هدایت آب سطحی، حفر و لایروبی چاه های جذبی، تامین تجهیزات حوادث غیر مترقبه، خرید شن و نمک و باکس شن و نمک بوده تاکنون توزیع و هزینه شده است.

image_2023-12-23_12-58-36

آمادگی کامل مدیریت شهری برای زمستان 1402

محمدرضا قلندرشریف‌، شهردار مشهد  نیز اظهارداشت: مدیریت شهری ٣65 روز و به صورت ٢4 ساعته به ویژه در حوزه خدمات شهری در حال آماده باش است؛ ماهیت مدیریت شهری نیز مدیریت بحران در تمامی حوزه های شهر است.

وی افزود:آنچه باعث شاخص شدن خدمات مدیریت شهری خواهد شد، عدم لمس مشکلات و بحران ها توسط شهروندان است و باید به آن توجه داشته باشیم.

قلندر شریف عنوان کرد:تک تک نیروهای شهرداری در تمامی حوزه ها در صورت نیاز در ایام بارش باران و برف، لباس زمستانی برای خدمت به مردم را به تن خواهند کرد.

شهردار مشهد اظهارکرد:آماده هستیم تا خدمت درست و کاملی به مردم ارائه کنیم؛ پیش بینی های هواشناسی نیز حکایت از بارش باران در پاییز داشت که در شهر مشهد محقق نشد اما با این حال بازهم نیروهای خدمات شهری مشهد در آماده‌باش کامل بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد:امیدواریم با برنامه ریزی درست و کامل، شهری در شان مشهد و زائران امام هشتم داشته باشیم و از میزان آلودگی هوا نیز کاسته شود.

آمادگی کامل معاونت خدمات شهری برای مقابله با بحران‌ها

موسی‌الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهارداشت:مدیریت شهری در تمام دوره‌ها سعی داشته تا خدماتی ارائه کند که رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

وی افزود:در این دوره و همانند دوسال گذشته تمام تلاش خود را برای به‌کارگیری تجهیزات زمستانه خواهیم کرد تا بتوانیم خدمت مطلوبی را به شهروندان و زائران کلان‌شهر مشهد ارائه دهیم.

حاجی بگلو تصریح کرد:مدیریت شهری در تمامی حوزه‌ها در خدمت مردم است و مردم نیز باید بالاترین سطح خدمت‌رسانی را حس کنند و شهری درطراز نام مشهد و مضجع امام هشتم داشته باشیم.

 

ارسال نظر