شناسه خبر: ۱۶۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

شهردارمشهد خبرداد؛

احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شرق کشور در مشهد

شهردارمشهد از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شرق کشور تحت عنوان " مجموعه ورزشی شهدای شهرداری" در بهمن‌ماه امسال خبرداد


احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شرق کشور در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ محمدرضاقلندرشریف گفت: یکی از سیاست‌های دوره ششم مدیریت شهری حمایت از حوزه ورزش است و بر همین اساس توسعه فضاهای ورزشی موردتوجه ویژه قرارداده شده است.

وی افزود: بر همین اساس پروژه احداث بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شرق کشور که به لحاظ زیرساختی، گامی بلند برای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی درمشهد الرضا خواهد بود در محدوده اقدسیه منطقه دوازده در دستور کار قرارگرفته و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده عملیات اجرایی آن بهمن‌ماه امسال آغاز خواهد شد.

شهردارمشهد بابیان اینکه این کمپ ورزشی در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود اظهار کرد: در فاز نخست این مجموعه ۷ زمین ورزشی روباز شامل دو زمین تنیس خاکی، یک عدد زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال ، یک عدد رینگ دوومیدانی، یک عدد زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی، یک عدد زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال و یک عدد زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد پیش‌بینی‌شده است.

قلندر اضافه کرد: فاز اول این مجموعه ورزشی حدود 50 هزارمترمربع خواهد بود که برای احداث آن حدود 2 هزارمیلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که فاز دوم پروژه نیز که شامل مجموعه اقامتی و مجموعه ورزش‌های آبی است در زمینی به مساحت ۳۹۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار و ۹۰ مترمربع در چهار طبقه برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی احداث خواهد شد که این فاز اکنون در مرحله طراحی قرار دارد و پس از اجرای فاز نخست توسعه عملیاتی خواهد شد.

شهردارمشهد بابیان اینکه تمامی بخش‌های این مجموعه با استانداردها و شاخص‌های فدراسیون‌های تخصصی ورزش‌های مربوطه هماهنگی دارد خاطرنشان کرد: این در حالی است که کل زمین‌ها دارای سکوی تماشاگران و رختکن مجزا و همچنین مسیر سلامت برای دویدن و پیاده‌روی‌های خانوادگی خواهند بود.

قلندر افزود: درمجموع این کمپ کامل‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شرق کشور محسوب می‌شود که با این حجم از تمرکز و یکپارچگی به شهروندان و ورزشکاران حرفه‌ای ارائه خدمات خواهد کرد.

 

ارسال نظر