شناسه خبر: ۱۶۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

ایمنی مردم مهم‌ترین موضوع و خط قرمز مدیریت شهری است/ بهره‌برداری از پروژه‌های آماده تا پایان سال

شهردارمشهد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه ساخت ایستگاه و خرید تجهیزات آتش‌نشانی گفت: ایمنی مردم مهم‌ترین موضوع و خط قرمز مدیریت شهری است.

ایمنی مردم مهم‌ترین موضوع و خط قرمز مدیریت شهری است/ بهره‌برداری از پروژه‌های آماده تا پایان سال
 

به گزارش مشهد فوری؛ محمدرضا قلندرشریف در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه 56 آتش‌نشانی و رونمایی از 14 خودرو جدید اطفا حریق وامداد و نجات که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد افزود: موضوع ایمنی و سلامت مردم یکی از خط قرمزهای مدیریت شهری است و بر همین اساس تأمین زیرساخت‌های لازم در حوزه ایمنی مورد توجه قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه ورود سریع نیروهای شهرداری در امدادرسانی مخصوصاً در حوزه آتش‌نشانی وامداد و نجات با توجه با سروکار داشتن باجان و مال مردم بسیار مهم است اظهار کرد: خوشبختانه طی 7-8 ماهه گذشته کارهای بسیار خوبی در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انجام‌شده است.

شهردارمشهد اضافه کرد: در همین راستا خردادماه امسال پروژه احداث مرکز فرماندهی و ستاد آتش‌نشانی و سوله‌های بحران شهرداری در میدان ابوطالب کلنگ زنی شد تا آتش‌نشانی به‌عنوان یک سازمان حاکمیتی و مهم و خدمت رسان با درجه حساسیت بالا صاحب‌خانه شود و دیگر مستأجر نباشد.

قلندر شریف تصریح کرد: احداث مرکز فرماندهی به آتش‌نشانی در حوزه ستاد و فرماندهی شخصیت خواهد داد لذا از معاونت خدمات شهری و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خواسته‌ایم پروژه را به‌صورت مستمر رصد کنند تا بتوانیم آن را در همین دوره مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به افتتاح پنجاه و پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده بولوار وکیل‌آباد طی چند ماه گذشته خاطرنشان کرد: این ایستگاه که با ماشین‌آلات به‌روز و مدرن تجهیز شده است یک پروژه بسیار خوب بود که فاصله رسیدن به محل حریق و حوادث را در محدوده مهم وکیل‌آباد کاهش داده است.

شهردارمشهد ادامه داد: در ادامه توسعه زیرساخت‌های ایمنی وامداد رسانی شهر، شاهد بهره‌برداری از ایستگاه 56 آتش‌نشانی دریکی از مناطق کم برخوردار شهر بولوار حر و شهرک شهید رجایی هستیم که در اقدامی جهادی و در مدت‌زمان کوتاه اجرا و آماده بهره‌برداری شد.

قلندرشریف بابیان اینکه برخی از دوستان پیشنهاد داشتند تا این پروژه را بعد از ایام نوروز افتتاح کنیم، اظهار کرد: تأکید داریم هر پروژه‌ای که آماده بهره‌برداری شده حتماً قبل از پایان سال برای استفاده تحویل مردم عزیزمان شود.

وی گفت: اکنون تعداد زیادی پروژه در برنامه داریم که بایستی طی 10 روز آینده افتتاح یا آغاز شود، یکی از این پروژه‌ها آغاز عملیات اجرایی مخزن 50 هزار مترمکعبی و شبکه انتقال پساب در حوزه خدمات شهری است.

شهردار مشهداضافه کرد:یکی دیگراز پروژه‌های آماده بهره‌برداری دسترسی اصلی ایستگاه الندشت به مساحت 7هزارمترمربع است که به همراه پله‌های فرار تعدادی از ایستگاه‌های خط 2 با هزینه حدود 6هزارمیلیارد ریال احداث و ابتدای هفته آینده افتتاح خواهد شد.

قلندر شریف افزود: درمجموع هدف ما این است هر پروژه‌ای را که آماده خدمت‌رسانی به مردم است سریعاً به بهره‌برداری برسانیم و تا پایان سال این کار انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و مدیران استانی گفت: خدمت‌رسانی مناسب به مردم نیازمند تعامل و همکاری بین بخشی است که خوشبختانه این همدلی وجود دارد و بابت این حمایت و همدلی از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

ارسال نظر