شناسه خبر: ۱۶۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

الوپیک به مشهد رسید

اپلیکیشن الوپیک در مشهد آغاز به کارکرد. شهروندان از این پس می‌تواننداز خدمات هوشمند الوپیک برای ارسال فوری‌کالا در مشهد خود به راحتی استفاده کنند.

الوپیک به مشهد رسید

 اپلیکیشن الوپیک در مشهد آغاز به کارکرد. شهروندان از این پس می‌تواننداز خدمات هوشمند الوپیک برای ارسال فوریکالا در مشهد خود به راحتی استفاده کنند. الوپیک تجربه موفق 7 سال ارائه خدمات هوشمند ارسال به شهروندان و کسب و کارهای تهران را در کارنامه خود دارد. توسعه خدمات این سامانه به سایر نقاط کشور چندی پیش با ورود الوپیک به شیراز آغاز شد. الوپیک، الوتاکسی، الووانت و الوپست محبوب‌ترین سرویس‌های الوپیک برای ارائه مجموعه کاملی از خدمات حمل‌و‌نقل درون‌شهری به شهروندان و کسب و‌کارهای مشهد به شمارمی‌روند.

شهروندان وکسب‌وکارهای مشهد به سادگی می‌توانند اولین درخواست ارسال را با نصب اپلیکیشنالوپیک و استفاده ازکد تخفیفSALAMMASHHAD رایگان با الوپیک انجام دهند. الوپیک در هر نقطه از شهر مشهد در دسترس است و استفاده از خدمات متنوع و هوشمند ارسال کالا و مرسوله به سادگی با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت برای شهروندان ممکن می‌کند. علاوه بر این کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مشهد نیز قادر به استفاده از خدمات تخصصی ارسال درون شهری مرسولات‌شان خواهند بود.

 

ارسال نظر