شناسه خبر: ۱۶۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد

روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی آغاز شد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی استان از صبح امروز پایدار شد که این شرایط موجب آغاز روند تدریجی افزایش دما در خراسان رضوی می شود.

روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش مشهد فوری؛ سارا حکمی افزود: این روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و میانگین دمای هوای استان را در روز جمعه هفته جاری نسبت به امروز تا ۹ درجه افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: با خروج سامانه بارشی، تا روز سه‌شنبه بارشی در خراسان رضوی نخواهیم داشت اما از روز سه شنبه استان تحت تاثیر سامانه جدیدی قرار می‌گیرد که اطلاعات تکمیلی در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هر چند روند افزایشی دما در استان آغاز شده است اما همچنان هوای شبانه در مناطق مختلف سرد خواهد بود.

حکمی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با منفی ۱۳ و تایباد با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی پنج تا چهار درجه را به ثبت رساند.

وی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد مشهد چهار درجه است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، نوسانات دمایی این کلانشهر امروز بین منفی سه تا ۶ درجه خواهد بود.

 

ارسال نظر