شناسه خبر: ۱۶۱۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

تامین سلامتی مطلوب و ایجاد شادابی با ورزش های آمادگی جسمانی

رئیس هیات آمادگی جسمانی نیشابور گفت: یکی از راه های تامین سلامتی و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار محتلف مردم، گسترش ورزش‌های آمادگی جسمانی و همگانی است.

تامین سلامتی مطلوب و ایجاد شادابی با ورزش های آمادگی جسمانی

به گزارش مشهد فوری فاطمه حسینی در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر ورزش های زیر شاخه هیات آمادگی جسمانی جزو پرمخاطب ترین رشته ها در بین اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: هیات آمادگی جسمانی نیشابور به طور رسمی از آذر ماه سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرد و توانست دوره ها و مسابقات مختلفی را در سطح شهرستان و استان برگزار کند.

رئیس هیات آمادگی جسمانی نیشابور با اشاره به تلاش، برای فعال کردن کمیته های زیر مجموعه خاطر نشان کرد: با فعال کردن کمیته ها با توجه به زیر ساخت های نسبتا خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد، می توانیم مسابقات را حتی در سطح استانی برگزار کنیم.

حسینی ضمن پر مخاطب خواندن این رشته بین عموم مردم تصریح کرد: به جرات می توان گفت هم اکنون هیات آمادگی جسمانی با 27 زیر شاخه جزو پرمخاطب ترین رشته ها به شمار می رود و باید از این ظرفیت برای افزایش و نشاط در سطح جامعه بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه ما باید واقف به اهمیت ورزش های آمادگی جسمانی باشیم و دلیل آن هم می تواند تاثیر این رشته در توسعه ورزش قهرمانی و کمک به سایر رشته های ورزشی باشد.

حسینی با بیان اینکه نیشابور از گذشته تلاش برای برگزاری دوره های مختلف آموزشی را داشته است، عنوان کرد: یکی از اولویت های ما در سطح شهرستان برگزاری دوره های آموزشی و افزایش دانش مربیان این رشته برای به روز بودن این عزیزان است.

حسینی با اشاره به عضو گیری دوره درجه 3 بدنسازی و کار با ابزار های آمادگی جسمانی بیان کرد: همواره بانوان نیشابوری پیگیر برگزاری دوره های آموزشی هستند و امیدواریم بتوانیم با توجه به نیاز شهرستان دوره های آموزشی خوبی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش کارکنان و کارگران گفت: یکی از راه های گسترش ورزش در بین اقشار مختلف جامعه، ورزش قبل از ساعت اداری ویژه کارمندان و کارگران است که این موضوع می تواند باعث رشد سلامت در جامعه شود.

 

ارسال نظر