شناسه خبر: ۱۶۲۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

وزیر آموزش و پرورش در جمع شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آیت الله رئیسی اخلاق مداری و خدمت به مردم را فرهنگ سازی کرد

شهید عزیز ما آیت الله رئیسی اخلاق را به سیاست بر گرداند و از حاشیه ها به طور جدی پرهیز می‌کرد

آیت الله رئیسی اخلاق مداری و خدمت به مردم را فرهنگ سازی کرد

به گزارش مشهد فوری؛ رضا مراد صحرایی صبح امروز در اجلاس روسا و شورای معاونین آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شهید جمهور عزیز، دولت را به برمردم برگرداند و اعتبار دولتش را بر مبنای خدمت به مردم گذاشت، قریب ۷۰ سفر استانی در این سه سال در همین راستا بود. وی افزود: او خدمت بی منت را یک فرهنگ کرد و می گفت ما هر کاری برای مردم کنیم وظیفه مان است، او ادبیات خدمت در راه خدا برای مردم را به سپهر سیاسی کشور باز گرداند.
صحرایی تصریح کرد: او رابطه اش را با خدا درست کرد و خدا در رابطه اش با خلق کاری کرد که در تاریخ این ملت ماندگار شد.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رویکرد ما کماکان تحول در چارچوب تعامل است یعنی با تکیه بر ظرفیت های درونی از امکانات بیرونی هم کمک خواهیم گرفت. وی افزود: آنچه امروز مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از ما در آموزش و پرورش می‌خواهند همه با استفاده از ظرفیت های درونی ما شدنی است، همه مسائل آموزش و پرورش  مهم است خصوصا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان.
صحرایی افزود: دولت شهید جمهور مرجعیت را به مدرسه برگرداند، تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و الگوی مدارس تراز سند تحول و باقی فعالیت ها در حوزه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با همت شهید جمهور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در باره سند تحول انجام گرفت.

 

ارسال نظر