شناسه خبر: ۱۶۱۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد

تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد

تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد با هدف بهبود هرگونه مشکلات در یخچال شما به منزل شما نیرو اعزام می کند. این موسسه نه تنها به تعمیرات هرگونه خطا در یخچال شما می پردازد بلکه مشاوره برای رفع مشکلات و نگهداری صحیح میدهد.

یخچال ایندزیت یکی از بهترین مارک یخچال ها در کشورمان است. این سیستم با وجود طراحی بادوام به مرور زمان خراب می شود. برای رفع هر گونه نقص یخچال ایندزیت می توانید از نیروهای نمایندگی یخچال ایندزیت در مشهد کمک بگیرید و یا با خواندن این وبلاگ خودتان به تعمیرات درست بپردازید.

 

55

چرا یخچال ایندزیت من یخ زدایی نمی کند؟

آیا یخ به طور مداوم در داخل یخچال تشکیل می شود و یخچال دیگر به خودی خود یخ زدایی نمی کند؟ ممکن است تایمر یخ زدایی دستگاه معیوب باشد و باید به عنوان منبع مشکل بررسی شود.

اگر تایمر یخ زدایی سیگنالی به بخاری ارسال نکند، بخاری یخ زدایی نمی تواند روشن شود، یخچال به طور خودکار یخ زدایی نمی کند و یخ می بندد.

این تایمر یخ زدایی به اصطلاح (معمولا آنالوگ) را می توان نسبتاً آسان بررسی کرد. صفحه را می توان به صورت دستی ارتقا داد تا ابتدا کمپرسور خاموش شود و گرمایش روشن شود. اگر چرخ به طور مستقل به چرخش خود ادامه ندهد تا یخچال دوباره از حالت خارج شود، به احتمال زیاد نقص وجود دارد و برای رفع علت باید تایمر یخ زدایی را به همراه کارشناسان تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض کرد.

یکی دیگر از اجزای دخیل در فرآیند یخ زدایی یخچال، "سنسور یخ زدایی" است. سنسور یخ زدایی دمای اواپراتور را کنترل می کند. سنسور یخ زدایی دارای فیوز برای محافظت از سنسور در صورت خرابی است. یک سنسور یخ زدایی معیوب نمی تواند بخاری یخ زدایی را خاموش کند تا دستگاه بیش از حد بار نشود و فیوز فعال شود. بدون بخاری یخ زدایی کاربردی، یخچال دیگر نمی تواند فرآیند یخ زدایی را انجام دهد و یخ می شود.

فیوز سنسور یخ زدایی قابل تنظیم مجدد نیست و سنسور باید به عنوان یک قطعه کامل تعویض شود. برای رفع این نقص طبق توصیه ی تیم نمایندگی یخچال ایندزیت در مشهد از یک دستگاه اندازه گیری برای بررسی تداوم سنسور و فیوز استفاده کنید. در صورت وجود نقص در هر یک از آنها، سنسور یخ زدایی را در مرکز تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض کنید.

 

666

سردی بیش از حد در یخچال ایندزیت

اگر یخچال ایندزیت شما خیلی سرد است و در نتیجه غذا یخ می زند، یک دلیل وجود دارد که باید حل شود: خرابی کنترل فلپ یخچال.

کنترل فلپ باز و بسته می شود تا مقدار مورد نیاز هوای سرد وارد فضای داخلی شود. اگر این دمپر به درستی بسته نشود، هوای سرد بیش از حد وارد فضای داخلی می شود. این کار داخل یخچال را بیش از حد خنک می کند و غذا/نوشیدنی ها می توانند یخ بزنند.

مهم است که بررسی کنید که آیا کنترل فلپ شکسته یا مسدود شده است. در صورت لزوم، کنترل فلپ یخچال خود را به کمک نیروهای تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض کنید.

 

آسیب یخ ساز یخچال ایندزیت

یخ ساز یخچال می تواند به معنای واقعی کلمه جان انسان ها را در روزهای گرم نجات دهد. وقتی او در انجام کارش شکست می خورد، آزاردهنده تر می شود. تیم تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد برای رفع این نقص توصیه ی بررسی موارد زیر را دارد:

خرابی درایو کرم

یخ ساز یخچال دیگر کار نمی کند؟ این بدان معناست که مکعب های یخ ظاهرا دیگر تولید نمی شوند یا دیگر در دسترس نیستند. یکی از رایج ترین دلایل این است که درایو کرم دستگاه باید بررسی شود. 

اصطلاح "درایو کرم" اغلب در مکانیک یافت می شود. این یک چرخ دنده و یک "حلزون" به شکل پیچ است که با چرخش خود چرخ دنده می چرخد ​​و بنابراین عملکردی را فعال می کند. 

برای رفع این مشکل بررسی کنید که آیا درایو مارپیچ همچنان به موتور متصل است یا خیر و آیا سینی یخ هنگام تخلیه به صورت مکانیکی می چرخد. اگر آویزان است یا اصلا نمی چرخد، درایو کرم را از نظر آسیب بررسی کنید و در صورت لزوم آن را به کمک تیم نجات دهنده ی تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض کنید.

دیسپنسر موتور فلپ درب

دکمه یخ ساز را روی دستگاه یخ ساز خود در یخچال فشار می دهید اما هیچ تکه ای بیرون نمی آید؟ ممکن است به دلیل نقص در موتور فلپ درب دیسپنسر باشد که باید بررسی شود.

این دریچه دیسپنسر با ریختن تکه های یخ باز می شود و پس از آن دوباره بسته می شود. یک موتور مسئول این کار است، به اصطلاح موتور درب دهنده. این امر دمای مجزا در یخچال را تضمین می کند و مصرف انرژی را بهینه می کند.

برای بررسی اینکه آیا موتور درب دهنده معیوب است، ابتدا باید مطمئن شوید که موتور اهدا کننده واقعا برق دریافت می کند. در این صورت، مرحله بعدی بررسی اینکه آیا موتور معیوب است و فلپ دیسپنسر در حال حرکت است یا خیر. اگر موتور یا جریانی نداشته باشد یا علیرغم جریان جریان قادر به باز و بسته کردن فلپ نباشد، باید با همراهی تیم تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض شود.

 

77

توصیه ی تیم تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد برای زمانی که یخچال ایندزیت خنک نمی شود و صدا ایجاد می کند

یک رله راه اندازی معیوب می تواند دلیل مشکل عدم خنک سازی و صدای بلند باشد. رله راه اندازی مسئول راه اندازی کمپرسور است. با این حال، اگر رله معیوب باشد، کمپرسور فقط به میزان محدودی کار می کند یا اصلا کار نمی کند. دما قابل دسترسی نیست و اگر کمپرسور به اشتباه فعال شود صداهای بلندی ایجاد می کند.

راه حل این نقص طبق توصیه ی تیم نمایندگی یخچال ایندزیت در مشهد این است که رله استارت را با مولتی متر و تست کنید و در صورت لزوم قطعات معیوب را به همراه کارشناسان تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض کنید.

کمپرسور آسیب دیده نیز می تواند باعث ایجاد چنین نقص هایی در دستگاه شود. کمپرسور وظیفه متعادل کردن نوسانات بین دمای مطلوب و هنوز نرسیده در داخل یخچال ایندزیت را بر عهده دارد. در صورت عدم کارکرد، زنجیر سرد قطع می شود و دستگاه به درستی کار نمی کند. اگر رله راه اندازی سالم باشد، کمپرسور باید در مرکز تعمیر یخچال ایندزیت در مشهد تعویض شود.

 

چراغ نشانگر در یخچال ایندزیت روشن نمی شود

اگر چراغ نشانگر یخچال ایندزیت یا نمایشگر شما کار نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصالات و سیم ها را بررسی کنید. سپس بررسی کنید که آیا لامپ سوخته است و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر