شناسه خبر: ۱۶۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

تعمیر یخچال دوو در مشهد

برند دوو می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایی باشد که شما می‌توانید برای یخچال خود خریداری نمایید. این برند خارجی خوشبختانه خدمات پس از فروش خوبی در کشور ایران دارد و می‌توانید از کمک‌های تخصصی کارشناسان برای رفع مشکلات یخچال خود استفاده داشته باشید. تنها کافی است با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر یخچال دوو در مشهد برای رفع مشکلات این دستگاه اقدام نمایید.

بسیاری از مشکلاتی که در یخچال‌ها تجربه می‌کنید در برندهای متفاوت شبیه به یکدیگر هستند و می‌توانید با کمی آشنایی کلی با ساختار یخچال از پس تعمیر آنها بر بیایید. ما در این مقاله در تلاش هستیم برخی از مشکلات رایج در یخچال‌های دوو و روش رسیدگی به آنها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر استفاده از این نکات برای تعمیر یخچال شما کافی نبود می‌توانید از متخصصین تعمیر یخچال دوو در مشهد راهنمایی بخواهید.

 

چرا شاهد نشتی آب از یخچال دوو هستیم

یکی از مشکلات مطرح در یخچال‌های دوو نشتی آب از بخش‌های مختلف یخچال می‌باشد که می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. یکی از دلایل نشتی آب از یخچال دوو خراب شدن شلنگ این دستگاه می‌باشد. خراب بودن شلنگ باعث نشتی آب از لوله می‌شود که در چنین شرایطی تنها با تعویض شلنگ آب یخچال مشکل شما برطرف می‌شود. می‌توانید برای تعویض شلنگ یخچال از متخصصین تعمیر یخچال دوو در مشهد کمک بخواهید.

از دلایل دیگر نشتی آب در یخچال محفوظ شدن هوا در مسیر آب می‌باشد. گاهی آب از آب سردکن یخچال شما نشتی می‌کند که در صورت بروز چنین شرایطی لازم است ابتدا به صورت کامل مخزن یخچال خود را تمیز کنید. گاهی اوقات نیز فشار آب بسیار زیاد است که به دنبال آن نشتی آب از یخچال را خواهیم داشت. در چنین شرایطی برای جلوگیری از تکرار نشتی فشار آب را تغییر داده یا مشکلات شیر آب را برطرف نمایید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید. 

 

2

دلایل روشن نشدن یخچال دوو چه می‌تواند باشد

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان برخورد با آن در یخچال دوو وجود دارد روشن نشدن دستگاه می‌باشد. اگر سیستم یخچال شما به طور کلی روشن نمی‌شود احتمال قطع شدن مدار برق دستگاه وجود دارد که برای حل این مشکل لازم است از یک برقکار ماهر برای بررسی تمامی اتصالات الکتریکی دستگاه کمک بخواهید. چک کردن مواردی مانند دو شاخه یا پریز برق را نیز در نظر داشته باشید و برای عیب یابی کامل آنها با متخصصین تعمیر یخچال دوو در مشهد در تماس بمانید.

مورد دیگری که نیاز به بررسی آن وجود دارد کمپرسور یخچال می‌باشد. در صورتی که کمپرسور بیش از حد کثیف شده و یا اینکه سوخته باشد یخچال شما روشن نخواهد شد. همچنین گاهی اوقات به دنبال از کار افتادن موتور محرک دستگاه یخچال شما روشن نمی‌شود. در چنین مواردی نیاز به تعویض سریع موتور معیوب وجود دارد. در ادامه سیم پیچ کندانسور را تمیز کرده و اگر باز هم مشکل ادامه داشت با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.

 

3

بررسی علت یخ زدن مواد خوراکی توسط متخصصین تعمیر یخچال دوو در مشهد

یکی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال‌های دوو و با آن برخورد کنید یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می‌باشد که به احتمال زیاد مربوط به تنظیم نشدن درست دمای فضای داخلی یخچال است. می‌توانید از دفترچه راهنما برای بررسی دمای تنظیمی کمک بگیرید. دمای مناسب برای بخش داخلی یخچال چیزی در حدود دو تا چهار درجه سانتی‌گراد است. از علت‌های رایج دیگر یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می‌توان به خراب شدن ترموستات این دستگاه اشاره داشت که گاهی نیاز است تعویض گردد.

در ادامه لازم است سیم پیچ‌های یخچال را مورد بررسی قرار دهید و از کثیف نبودن آنها مطمئن شوید. آلودگی زیاد سیم پیچ‌ها باعث می‌شود یخچال بیش از حد برای رسیدن به دمای تعادل فعالیت داشته باشد و در نتیجه محیط داخلی آن بیش از اندازه خنک می‌شود. در ادامه عایق‌های دور درب دستگاه را چک کرده و اگر باز هم مشکل ادامه داشت به بررسی دمپر هوا بپردازید. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در مشهد در تماس باشید.

چرا مواد غذایی بخش فریزر دوو یخ نمی‌زنند

لازم است دمای محیط داخلی بخش فریزر به قدری کاهش پیدا کند که مواد غذایی داخل آن یخ زده شوند. در واقع شما از فریزر برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی استفاده می‌کنید و یخ زدگی مواد خوراکی داخل آن اهمیت زیادی دارد. از رایج‌ترین دلایل یخ نزدن مواد خوراکی در بخش فریزر می‌توان به کثیف بودن سیم پیچ کندانسور دستگاه اشاره داشت. به دنبال این اتفاق ظرفیت خنک کنندگی بخش فریزر به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید موتور فن اواپراتور یخچال می‌باشد. این قطع با گردش هوا به عملکرد مناسب یخچال شما کمک می‌کند و اگر دچار مشکل شود بخش فریزر یخ زدگی مناسبی را نخواهد داشت. با ادامه یافتن مشکل رله استارت را مورد بررسی قرار دهید و اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت برای عیب یابی دقیق‌تر با متخصصین تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.

بررسی مشکل خاموش شدن صفحه نمایشگر توسط کارشناسان تعمیر یخچال دوو در مشهد

خاموش ماندن صفحه نمایشگر دستگاه از دیگر مشکلاتی است که می‌تواند در یخچال‌های دوو برای شما دردسرساز شود. یکی از احتمالات قطع شدن جریان برق صفحه نمایشگر می‌باشد که به دنبال آن هیچ چیزی در این صفحه نشان داده نخواهد شد. برای رفع این مشکل لازم است تمام اتصالات الکتریکی مربوط به نمایشگر یخچال مورد بررسی قرار گیرند. می‌توانید از یک برقکار ماهر و مطمئن برای چک کردن اتصالات الکتریکی کمک بخواهید.

مورد دیگری که می‌تواند روی روشن شدن صفحه نمایشگر یخچال شما تاثیر بگذارد قطع شدن اتصال میان برد یخچال و نمایشگر آن می‌باشد. از انجایی که تعمیر این بخش کار سختی است حتماً باید با کارشناسان ماهر در تماس بمانید. گاهی اوقات مشکل از خود صفحه نمایشگر بوده و به دنبال سوختن این قطعه دیگر قابل استفاده نیست. همچنین احتمال آسیب دیدن کلید مخصوص درب یخچال و یا خراب شدن برد یخچال شما وجود دارد. همواره برای تعمیر برد با متخصصین تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید. 

 

 

 

ارسال نظر