شناسه خبر: ۱۶۲۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

تولید و چاپ بج سینه 24 ساعته از کجا ؟

بج سینه به عنوان ابزاری تبلیغاتی، می تواند به طور قابل توجهی برای شرکت شما مفید باشد. در حالی که ممکن است وجود این محصول در محل کار بی اهمیت به نظر برسد، استفاده از آن مزایای بسیاری دارد.

تولید و چاپ بج سینه 24 ساعته از کجا ؟

آن ها بخشی از بازاریابی شما و وسیله ای برای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان شما می شود. مکالمه هایی که از پوشیدن یک بج سینه به وجود می آیند به تعاملات و فرصت های بهتر برای فروش منجر می شوند. و کارمندان شما را در هر زمانی مستقیماً در دسترس قرار می دهند. برای مشاهده نمونه کارها در زمینه تولید و ساخت بج سینه به صفحه بج سینه در سایت بهار گیفت مراجعه کنید و یا برای گرفتن مشاوره و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

چرا بج های سینه آیتم ‌های تبلیغاتی عالی را می ‌سازند؟

 

222

بج های سینه اقلام تبلیغاتی عالی هستند. آن ها بیش از یک قرن است که وجود دارند. از آن زمان، بج های سینه هم در تولید و هم از نظر هدف تکامل یافته ‌اند و برای کمپین ‌های تجاری، سیاسی، اعتراضات و بیانیه ‌های مد استفاده می ‌شوند. در اینجا دلیل آن را ذکر می کنیم:

بج های سینه ارزان هستند

ساخت و سفارش بج های سینه در مقایسه با سایر اقلام تبلیغاتی کوچک مانند خودکار، تیشرت و دفترچه یادداشت نسبتاً ارزان است. تنها چیزی که لازم است سرمایه‌ گذاری کوچکی است. می ‌توانید بج هایی را دریافت کنید که هزاران قطعه تولید می‌ کنند، و هرچه قطعات بیشتری داشته باشید، مخاطبان بیشتری را می‌ توانید با بج ‌های سفارشی خود جذب کنید.

بج های سینه قابل تنظیم هستند

تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید، طرحی است که در بج جا شود. می توانید از لوگو شرکت یا نام تجاری خود استفاده کنید. بج های سینه را می توان به صورت تمام رنگی چاپ کرد که با مجموعه ای از پین ها و اتصالات ارائه می شود. می توانید آن ها را در اندازه های مختلف و به هر شکلی که می خواهید برای نشان های دایکات تهیه کنید.

چرا اغلب بج سینه از آلومینیوم ساخته میشود ؟ 

 

333

آلومینیوم یک ماده سبک وزن و همه کاره است که به طرز شگفت انگیزی بادوام است. این ماده انعطاف پذیر است و بسته به کاربرد خاص ضخامت های زیادی دارد. ظاهر آن آن را برای مصارف تزئینی مناسب می کند، در حالی که دوام آن باعث می شود برای کاربردهای عملی مختلف که بج را در معرض عناصر یا محیط های خشن قرار می دهند مفید باشد. برخی از مزایای آلومینیوم به عنوان یک فلز بج سینه که آن را برای چنین شرایطی مناسب می ‌کند، عبارتند از:

  • ضد زنگ
  • ضد لکه دار شدن
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی

هنگامی که آلومینیوم تمام شد یا مهر و موم شد، این خواص بادوام را خواهد داشت که از آن در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و موارد دیگر محافظت می کند. می توانید یک مهر و موم عکس برای پلاک آلومینیومی خود انتخاب کنید یا می توانید طرح های دیگری را در رنگ نقره ای آلومینیومی کلاسیک انتخاب کنید. با پرداخت هایی مانند:

  • آنودایز شده، در گزینه های شفاف یا رنگی
  • برس برای ظاهر تجاری کلاسیک
  • آسیاب شده برای پایان دانه سبک
  • جلا داده شده برای درخشش

هنگام تصمیم گیری برای تکمیل، بج آلومینیومی شما و هدف آن را در نظر بگیرید. آلومینیوم صیقلی به‌ عنوان یک قطعه تزئینی توجه را به خود جلب می‌ کند و به دلیل درخشش چشمگیرش، خواندن در داخل خانه آسان ‌تر از شرایط روشن بیرون است. آلومینیوم آسیاب شده و برس خورده یک بافت آلومینیومی طبیعی ایجاد می کند که در صورت نیاز به چیزی که در شرایط مختلف خواندن آسان تر باشد، یک پس زمینه عالی برای گزینه های متنی ایجاد می کند.

چرا تولید و چاپ پرچم تبلیغاتی در کنار بج سینه برای نمایشگاه ها ضروری است ؟

چاپ پرچم اغلب برای کسب و کارهایی که نیاز به نشان دادن برند خود در دفاتر خود یا نمایشگاه ها و فروشگاه ها و یا در عرصه های بین المللی دارند، یک ضرورت به حساب می آید. اغلب آژانس های هواپیمایی، شرکت هایی با برند معتبر و کسب و کارهای بزرگ، پرچم خود را در دفاتر خود بصورت بزرگ و یا رومیزی قرار داده اند. اگر می خواهید مشاوره رایگان بگیرد و یا سفارش خود را ثبت کنید با شماره 09121715032 در تماس باشید.

بج های سینه چه تاثیری بر فروش دارند؟

بج ‌های سینه یک ابزار بازاریابی کوچک هستند که می توانند تأثیر زیادی داشته باشند. آن ها مقرون به صرفه هستند، اما خیلی چیزها را پس می دهند. تنها حس خوبی دارد که کارمندان بج سینه داشته باشند. همه می خواهند بتوانند تشخیص دهند چه کسی در یک شرکت کار می کند و چه کسی مشتری است. به احتمال زیاد، وقتی وارد یک کسب و کار می ‌شوید، از اینکه کارمندان نشان نام دارند، قدردانی می ‌کنید. همین امر در مورد مشتریانی که وارد شرکت شما می شوند نیز صادق است. در سراسر کشور، کسب ‌و کارها و سازمان‌ ها تفاوت ‌هایی را که بج ‌های سینه در محل کار ایجاد می‌ کنند، می ‌بینند و آن ها را با قاطعیت انتخاب می ‌کنند.

بج ‌های سینه می توانند پرسنل و شرکت و برند شما را شناسایی کنند. آن ها در بسیاری از مکان ها از جمله هتل ها، فروشگاه ها، دفاتر و انبارها استفاده می شوند. چنین ابزارهایی برای شناسایی، شناخت، انگیزه و کنترل کیفیت را تقویت می‌ کنند، در حالی که بج ‌های سینه شرکت می‌ توانند طرح ‌های سفارشی داشته باشند که نشان ‌دهنده برند شرکت شما باشند.

چرا چاپ هولوگرام در کنار تولید بج سینه ؟

چاپ هولوگرام می تواند برای بازاریابی و تبلیغات و بسته بندی در شرکت ها استفاده شود. در سال های اخیر، شرکت ها شروع به ایجاد کمپین های بازاریابی با استفاده از هولوگرام کرده اند که برای تبلیغ یک محصول یا یک برند طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک تبلیغ کننده ممکن است هولوگرام تولید یا چاپ کند تا محصول خود را تبلیغ کند. هولوگرام را می توان در قفسه یا در ویترین فروشگاه ها و روی اغلب محصولات مشاهده کرد. برای سفارش تولید و چاپ هولوگرام می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

چرا کارفرمایان بج های سینه را دوست دارند؟

بج های سینه فضای برندسازی اضافی را برای کسب‌ و کار شما فراهم می‌ کنند که همیشه یک مزیت است. بج های سینه می ‌توانند اندازه‌ های مختلفی داشته باشند و به شما فضایی برای نمایش لوگو یا رنگ‌ های برندتان بر روی بج یا حتی نکات مفید برای مشتریانتان می‌ دهند. هرچه برند شما بیشتر باشد، احتمال افزایش تعداد مشتریان شما بیشتر می شود.

بج های سینه، کارکنان شما را در قبال اعمالشان در حین کار مسئول می ‌دانند. اگر نه تنها نماینده کسب و کار شما، بلکه خودشان نیز باشند، به احتمال زیاد سخت کار خواهند کرد.

ممکن است تیم بزرگی داشته باشید و همیشه نتوانید نام همه را به خاطر بسپارید. بج های سینه به شما این امکان را می دهد که کارمندان خود را به راحتی شناسایی کنید، این امر باعث بهبود روابط شما با آن ها می شود. همچنین به آن ‌ها کمک می ‌کند تا در نقش خود احساس دیده شدن بیشتری داشته باشند و به احتمال زیاد تمایل بیشتری به ماندن در شرکت دارند. با گذشت زمان، این امر باعث کاهش گردش مالی کارکنان می شود که می دانیم می تواند گران شود.

آن ها نسبتا مقرون به صرفه هستند و به راحتی می توان آن ها را سفارشی کرد، بنابراین آن ها از بین نمی روند و مزایای آن ها تقریبا بی نظیر است، به خصوص اگر شما یک تجارت بسیار مشتری مدار دارید.

تولید و چاپ بج سینه 24 ساعته از کجا ؟ 

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد.  شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com/ از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید .

 

ارسال نظر