شناسه خبر: ۱۶۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

تعداد شهرستانهای با وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی افزایش یافت

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های بردسکن، زاوه، فریمان، گناباد، نیشابور، سرخس و خلیل آباد در استان خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تعداد شهرستانهای با وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش مشهدفوری، دکتر محمد پهلوان با بیان این که تعداد شهرستان های زرد خراسان رضوی، هفته گذشته چهار مورد بوده است افزود: سایر شهرهای استان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهر استان در شرایط قرمز قرار نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ بیمار در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند اما خوشبختانه فوتی ثبت نشده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که زنگ موج هشتم کرونا در کشور به صدا در آمده است گفت: از عموم مردم می خواهیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی واکسن یادآور را تزریق کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

منبع: ایرنا

368

ارسال نظر