شناسه خبر: ۱۶۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

نماز کلید آرامش و سعادت در زندگی انسان است

حجت الاسلام والمسلمین عدیده گفت: نماز کلید آرامش و سعادت در زندگی انسان و فضیلتی بی نظیر است .

 نماز کلید آرامش و سعادت در زندگی انسان است

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم عزاداری چهارم محرم در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه، با بیان اینکه آرامش درونی از مهمترین دستاورد های نمازگزاران حقیقی است، اظهار کرد: هنگامی که انسان در مقابل عظمت خداوند متعال قرار می گیرد، غمی در دل او راه نمی یابد و آرامشی بی نظیر وجودش را فرا می گیرد.

وی ارتباط با خداوند را عامل اصلی رهایی و از اضطراب و تشویش دانست و افزود: یکی از عوامل اصلی اضطراب در انسان، دوری از معنویت و غرق شدن در مادیات است و انسان می تواند از طریق نماز، به آرامش عمیقی دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده تصریح کرد: احساس امنیت و اتکا به قدرت لایزال، از دیگر ثمرات نماز است که در کاهش اضطراب و ایجاد آرامش درونی تاثیر بسزایی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به اینکه نماز موجب ارتقاء اخلاق و فضائل انسانی می شود، خاطرنشان کرد: نماز، انسان را به انجام کارهای نیک و پرهیز از گناه تشویق می کند و انجام این فریضه الهی، موجب تقویت صفات نیکو و اخلاق حسنه در انسان می شود. در ادامه این مراسم، مداحان به ذکر مصیبت و عزاداری سید الشهدا پرداختند.

 

ارسال نظر