شناسه خبر: ۱۶۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

تحول در حاشیه شهر مشهد در دوره ششم مدیریت شهری/ اتفاقات و پروژه های بزرگ در راه است

شهردار مشهد گفت: مدیریت شهری دوره ششم توجه ویژه ای به حاشیه شهر داشته و این نگاه همچنان ادامه دارد.

تحول در حاشیه شهر مشهد در دوره ششم مدیریت شهری/ اتفاقات و پروژه های بزرگ در راه است

به گزارش مشهد فوری؛ محمدرضا قلندرشریف در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو پروژه بزرگ شهری و بهره برداری از 33 پروژه منطقه سه که با حضورنماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزارشد افزود: مدیریت شهری در این دوره توجه ویژه ای به حاشیه شهر داشته و این نگاه ادامه دارد. وی اضافه کرد: براساس همین نگاه تا کنون پروژه های متعددی از جمله دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در منطقه سه بهره برداری شده است که کمک زیادی به کاهش ترافیک منطقه دارد.

شهردار مشهد با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه های مهم منطقه سه، تعریض پل دهرود بود اظهارکرد: این پروژه نیز از جمله پروژه هایی است که گره گشای ترافیک محدوده رسالت بود.وی تصریح کرد: امروز نیز شاهد کلنگ زنی مجموعه آبی رسالت هستیم و معتقدیم باعت رونق اقتصادی این محدوده خواهد شد.

قلندر شریف به آغاز عملیات اجرایی پارک قرقی اشاره و خاطرنشان کرد: این بوستان حد فاصل کشمیری ٢٢ و٢۴ احداث می شود و همراه آن ٣٣ پروژه مهم دیگر نیز امروز در منطقه سه افتتاح شد. وی ادامه داد: همچنین ظرف چند هفته آینده نیز پروژه ای مشابه پل دهرود در ورودی جاده سرخس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

قلندرشریف افزود: این درحالی است که بلوار قمر بنی هاشم نیز در حاشیه شهر نیز به زودی بهره برداری می شود. وی با اشاره به اینکه بوستان ٧٣ هکتاری کرامت نیز اکنون در محدوده شهرک شهید رجایی در حال احداث است خاطرنشان کرد: همچنین پل شهید هریری نیز ایمن سازی و توسعه یافته است.

شهردارمشهد در ادامه اضافه کرد: در کنار توجه به حاشیه شهر از مرکز شهر نیز غافل نشده ایم و در همین راستا توسعه و آبادانی بافت پیرامونی حرم مطهر و منطقه ثامن همیشه مورد تاکید ما بوده است.

قلندرشریف تصریح کرد: در همین راستا پروژه های شهری به مبلغ 8 هزار میلیارد تومان در منطقه ثامن هفته آینده بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد که ٣۵٠٠ همت از این پروژه ها کلنگ زنی و ۴ همت آن بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در کنار توجه به حوزه عمرانی رفع مشکلات پروژه های اقتصادی بخش خصوص نیز در دستور کار مدیرت شهری قرار دارد اظهارکرد: طبق پیش بینی های انجام شده بیش از ١٣ هزار میلیارد تومان از این پروژه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

شهردارمشهد اضافه کرد: همچنین بیش از ٣ همت نیز در حوزه بازآفرینی شهر پروژه داریم که این پروژه ها شامل پارکینگ طبقاتی و پروژه مسکونی است.

قلندرشریف ادامه داد: در مجموع بیش از ٢۴هزار میلیارد تومان پروژه در هفته آینده بهره برداری یا کلنگ زنی خواهد شد که کار بسیار بزرگی است.

وی با تاکید براینکه راه خدمت شهدای عزیز ادامه دارد و این راه پررنگ تر ادامه خواهد داشت گفت: این راه الگوی ما در خدمت صادقانه و جهادی به مردم است.

شهردارمشهد افزود: هشتم تیرماه شاهد حماسه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و به همت مردم شاهد حضور پرشور در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

ارسال نظر