شناسه خبر: ۸۹۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

انتشار 99 عنوان کتاب بزرگسال با موضوع امام رضا(ع) توسط «به‌نشر»

مدیرعامل به‌نشر گفت: تاکنون 99 عنوان کتاب با موضوع امام‌رضا(ع) و سیره رضوی برای گروه سنی بزرگسال توسط به‌نشر به چاپ رسیده است.

انتشار 99 عنوان کتاب بزرگسال با موضوع امام رضا(ع) توسط «به‌نشر»

به گزارش مشهد فوری ، حسین سعیدی اظهارداشت: این کتاب‌ها با محوریت امام‌رضا(ع) و با موضوعات سنت، سیره و فرهنگ رضوی برای گروه سنی بزرگسالان دسته‌بندی شده است.

وی به ریز موضوعات آثار امام‌رضایی که توسط انتشارات به‌نشر منتشر شده است اشاره و بیان کرد: زندگی نامه، سیره رضوی، آموزه‌های اخلاقی، شعر رضوی، آداب و فرهنگ زائر و زیارت، سبک زندگی، آشنایی با اماکن متبرکه و کتاب شناسی رضوی ریز موضوعات این عناوین را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل به‌نشر در ادامه به مولفان این آثار اشاره و ابراز کرد: محمد حکیمی، جواد محدثی، علی باقرزاده(بقا)، دکتر مدیر شانه چی، دکتر غلامعلی، بزرگ عالم زاده، سید محمد سادات اخوی، مظفر سالاری، هادی زاهدی و سعید تشکری از نویسندگان برجسته کشور هستند که نگارش این آثار را بر عهده داشته‌اند.

حسین سعیدی با اشاره به فعالیت گسترده و متنوع انتشارات به‌نشر در حوزه کتاب‌های فرهنگی و مذهبی به عنوان بزرگ‌ترین ناشر شرق کشور خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 20 عنوان کتاب برای گروه سنی بزرگسالان در دست تولید قرار دارد.

وی با بیان این‌که انتشارات به‌نشر در حوزه‌ کتاب های کودک و نوجوان با عنوان «کتاب‌های پروانه» آثار متعددی را با مضامین دینی و مذهبی به چاپ رسانده است، عنوان کرد: در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان با موضوع امام‌رضا(ع) تاکنون بیش از 20 عنوان کتاب منتشر شده است.

159

ارسال نظر