شناسه خبر: ۱۶۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد

ارائه حواله 8 تن گوشت قرمز برای توزیع بین خانواده‌های احسان‌پذیر مشهدی

به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، حواله 8 تن گوشت قرمز برای توزیع بین 4 هزار خانواده‌های احسان‌پذیر مشهدی ارائه شد.

ارائه حواله 8 تن گوشت قرمز برای توزیع بین خانواده‌های احسان‌پذیر مشهدی

به گزارش مشهد فوری؛ صبح امروز طی مراسمی در تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، حواله 8 تن گوشت برای توزیع بین 4 هزار خانواده احسان‌پذیر مشهدی بین نمایندگان مجموعه‌های خیریه و دستگاه‌های متولی توزیع شد.

خانواده‌های احسان‌پذیر این طرح شامل خانواده معلولان، نابینایان، زندانیان، مجاوران حاشیه شهر، مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، برخی از ایتام و سادات، بیماران صعب العلاج و زنان سرپرست خانوار می‌شود.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این مراسم با قدردانی از خیران و نیک‌اندیشانی که در این عرصه گام برداشته‌اند، اظهارکرد: امروز در خدمت دستگاه‌های مختلفی هستیم که بنا به تعهد دینی و نه صرفا وظیفه سازمانی در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌های احسان‌پذیر ورود پیدا کرده‌اند.

مصطفی فیضی با بیان این که آستان قدس رضوی نیز سال‌هاست که بر اساس امریه رهبر معظم انقلاب و تاکیدات تولیت معزز مبنی بر لزوم انجام فعالیت‌های اجتماعی، برای مشارکت در این امر در حد مقدورات خود سهمی را صرفا برای تبرک و تیمن در اختیار این نوع خدمات قرار داده است، عنوان کرد: در همین راستا امروز صدها خانواده مشهدی همزمان با صدها خانواده در سراسر نقاط کشور از این خدمت که به همت خیران و دستگاه‌های مختلفی همچون بنیاد کرامت رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و... تدارک دیده شده است، بهره‌مند خواهند شد.

 

ارسال نظر