شناسه خبر: ۱۶۱۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا:

باید قدردان تلاش های معلمان باشیم

پویش سراسری نان و مهر (توزیع صبحانه و اهدا لوازم ورزشی به مدارس کم برخوردار و محروم) با حضور امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا و آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی، صادق در دبستان عطوفت و دبستان کبری تبریزیان آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس برگزار شد.

باید قدردان تلاش های معلمان باشیم

به گزارش مشهد فوری؛  امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در این مراسم به بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که دانش آموزان از آگاهی و بینش بالایی برخوردار هستند.

آذریان اظهار داشت: ارزش هایی که در پی انقلاب اسلامی شکل گرفته و به وجود آمده باید در مسیر تعلیم و تربیت به فرزندانمان که نسل جدید انقلاب هستند آموزش داده شود. تمام اقشار و کسانی که انقلاب را درک کرده باشند و خود را حافظ ارزش های اسلامی و انقلاب بدانند، باید به این فضاها و مدارس پا گذاشته تا از نزدیک شاهد این باشند که فرزندان ما در کجا و چگونه مشغول به تحصیل هستند و باید جامعه تعلیم و تربیت کشور را در تمامی ابعاد کمک و حمایت کرد، زیرا آینده کشور را تعیین میکنند.

وی در ادامه به ظلم های رژیم صهیونسیتی و مظلومیت دانش آموزان فلسطینی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز استکبار جهانی به مردم ایران رحمی نداشت و ما نیز مظلومیتی مشابه امروز مردم غزه داشتیم.

امیر آذریان حراست و حفاظت از مرز های جمهوری اسلامی ایران و امنیت ایجاد شده را نتیجه فداکاری ملت غیور ایران دانست و عنوان کرد: در سایه امنیت موجود و با تلاش های دلسوزانه معلمان توانمند کشور عزیزمان، شاهد پرورش تمام ساحتی دانش آموزان با استعداد ایران اسلامی هستیم.

وی در پایان حضور در مدرسه را باعث ایجاد حسی مسرت بخش و به یادماندنی عنوان کرد.

 

ارسال نظر