شناسه خبر: ۱۶۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

خدمتی جدید به زائران رضوی/ افزایش نمایشگرهای اطلاعات پرواز در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از افزایش نمایشگرهای اطلاعات پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد.

خدمتی جدید به زائران رضوی/ افزایش نمایشگرهای اطلاعات پرواز در فرودگاه مشهد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، محمود امانی‌بنی با تاکید بر رویکرد ارتقای خدمات به زائران داخلی و خارجی علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: با توجه به رویکرد توسعه گردشگری زیارت در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهدمقدس، تمامی حوزه‌های فرودگاه به‌دنبال ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران هستند.

مدیرکل فرودگاه‌‌های استان خراسان‌رضوی در ادامه از ارتقای سطح خدمات و فناوری‌های نوین به زائران داخلی و خارجی در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد و افزود: در همین راستا 4 نمایشگر 90 اینچی ویژه نمایش اطلاعات پرواز در سه ترمینال داخلی، ورودی خارجی و خروجی پروازهای خارجی نصب و در معرض دید زائران و مسافران قرار گرفته است.

به‌‌گفته امانی‌بنی در حال حاضر در ترمینال داخلی 19 دستگاه، ترمینال خروجی پروازهای خارجی 11 دستگاه و ترمینال ورودی پروازهای خارجی 4 دستگاه نمایشگر اطلاعات پرواز نصب و در معرض دید گردشگران و زائران مشهدالرضا(ع) قرار گرفته است.

گفتنی است؛ سامانه نمایش اطلاعات پرواز(FIDS) یک جزء کلیدی از سیستم‌های عملیاتی فرودگاه‌هاست و به‌طور مستقیم به پایگاه‌های عملیاتی فرودگاه و مدیریت منابع متصل می‌شود. این سامانه یکی از ضروری‌ترین ابزارها برای ارائه خدمات به مسافران در فرودگاه‌ها بوده که اطلاعات پروازی توسط این سامانه به‌صورت آنی و بروز شده جمع‌آوری و در صفحات نمایشی که در فرودگاه مستقر است در معرض دید و اطلاع مسافران قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر