شناسه خبر: ۱۶۱۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 2موبایل قاپ در کمتر از 5 دقیقه

سرکلانتر جنوب شهر مشهد گفت: با سرعت عمل ماموران کلانتری" شهید فیاض بخش" 2 متهم به موبایل قاپی در کمتر از 5 دقیقه پس از سرقت دستگیر شدند.

دستگیری 2موبایل قاپ در کمتر از 5 دقیقه

به گزارش مشهد فوری به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ حسین یعقوبی گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت تلفن همراه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در محدوده خیابان امام خمینی(ره) بلافاصله ماموران کلانتری فیاض بخش به محل موردنظر اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، مشخص شد که 2 جوان موتوسوار گوشی تلفن همراه خانم جوانی را که در کنار خیابان مشغول مکالمه تلفنی بوده را قاپیده و از محل متواری شدند.

سرهنگ یعقوبی تصریح کرد: ماموران کلانتری فیاض بخش پس از بررسی اظهارات مالباخته و بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به گشت زنی در همان محدوده پرداختند.

این مقام انتظامی گفت: کمتر از 5 دقیقه از گزارش سرقت تیم گشت پلیس متهمان را که در یکی از خیابان های همجوار با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال شناسایی طعمه ای دیگر بود را مشاهده و برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند.

سرهنگ یعقوبی بیان داشت: راکب موتورسیکلت با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری می شود که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از متهمان یک دستگاه تلفن همراه مسروقه و 2 قبضه چاقو کشف شد. سرکلانتر جنوب شهر مشهد اظهار داشت: متهم 22 و 20 ساله  با توجه به گزارش موبایل قاپی های مشابه در چند مرحله بازجوئی های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 8 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند. وی خاطرنشان کرد: متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای ادامه تحقیقات و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

ارسال نظر