شناسه خبر: ۱۶۱۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 1595متهم در طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: در اجرای طرح عملیاتی "پیشگامان امنیت انتظامی" 1595 متهم دستگیر شدند.

دستگیری 1595متهم در طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح عملیاتی "پیشگامان امنیت انتظامی 4،  همزمان با سراسر کشور با هدف پیشگیری از سرقت های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از ساعت 6 صبح روز هفتم آذر ماه سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت های کلانتری و پاسگاه ها و یگان های امداد فرماندهی انتظامی مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: این طرح که به مدت 72 ساعت به اجرا درآمد کلانتری و پاسگاه های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد با همکاری پلیس های تخصصی و یگان امداد با اقداماتی اطلاعاتی که قبل از شروع طرح آغار کردند تعدادی از پاتوق ها و مناطق جرم خیز را شناسایی کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این طرح که با هماهنگی های لازم قضائی عملیاتی شد 630 متهم به سرقت، 33 خرده فروش، 242 معتاد متجاهر و 690 نفر در خصوص سایر احکام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: در این رابطه 17 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، 11 قبضه سلاح گرم غیرمجاز، 85 دستگاه خودرو و 48 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و 883 فقره پرونده سرقت رمزگشایی شد. وی با تاکید بر مشارکت  شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه خاطر نشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

 

ارسال نظر