شناسه خبر: ۱۶۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

وحشت‌آفرینی «شیطان ماهی» در درگیری ناموسی در مشهد

پسری شرور که به شیطان ماهی معروف است بعد از تخریب چند خودرو در عملیات ویژه پلیس مشهد دستگیر شد.

وحشت‌آفرینی «شیطان ماهی» در درگیری ناموسی در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ هنوز ساعتی از بامداد ششم دی ماه نگذشته بود که پراید نوک مدادی در خیابان زمان (بولوار توس) متوقف شد. در همین حال دختری جوان از خودرو بیرون آمد تا به منزلشان برود که در همان نزدیکی سکونت داشت؛ اما چند جوان از اهالی محل با مشاهده دختر هم محله‌ای خود به همراه دو پسر جوان، ناگهان به طرف پرایدسواران هجوم بردند و به تخریب شیشه جلوی پراید پرداختند. راننده و سرنشین پراید که وحشت زده و غافلگیر شده بودند، از صحنه درگیری گریختند، اما دقایقی بعد دوباره در حالی به محل درگیری بازگشتند که تبر و قمه را بیرون کشیده بودند. دو جوان پرایدسوار که حال طبیعی نیز نداشتند درحدود ساعت ۳ بامداد به سمت خودرو‌های پارک شده در حاشیه خیابان حمله ور شدند و تاجایی که توان داشتند شیشه‌ها و بدنه‌های خودرو‌ها را تخریب کردند.

924772_458

با سر و صدای وحشتناک شبانه، اهالی محل خواب آلود از خانه‌هایشان بیرون آمدند و با صحنه‌های رعب‌آوری روبه رو شدند که دو جوان شرور رقم می‌زدند. مالک یکی از خودرو‌های پارک شده که وسیله امرار معاش خود را در حال نابودی می‌دید، سراسیمه و هراسان به همراه همسرش از منزل بیرون دوید و خطاب به اوباش مست گفت: من که شما را نمی‌شناسم! با شما دشمنی هم ندارم! چرا ماشینم را تخریب می‌کنید!...، اما یکی از عاملان شرارت، حرف‌های او را ناتمام گذاشت و با قمه به سوی وی حمله کرد. مرد که به شدت ترسیده بود، همسرش را درون حیاط انداخت و خودش نیز در را بست، ولی مهاجمان مست با قمه و تبر به در حیاط منزل وی کوبیدند تا حدی که همسر مرد مذکور از شدت وحشت نقش بر زمین شد.

طولی نکشید که با فرار عاملان شرارت‌های هولناک، این زن جوان هم به مرکز درمانی انتقال یافت و بستری شد.

از سوی دیگر با گزارش این ماجرای ترسناک به پلیس ۱۱۰، بلافاصله گروهی از عوامل انتظامی با هدایت و نظارت مستقیم سرگرد امیررضا فعال (رئیس کلانتری معراج مشهد) عازم محل درگیری شدند و به ردزنی اوباش مذکور پرداختند. کنکاش‌های مقدماتی پلیس به چهره نگاری دو پرایدسوار خشن انجامید و دقایقی بعد نیرو‌های انتظامی با دستور ویژه‌ای که از سوی سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) صادر شد، عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری مهاجمان مخوف آغاز کردند و همه خیابان‌های اطراف را با بهره‌گیری از نیرو‌ها و گشت‌های کمکی نامحسوس به محاصره درآوردند. هنوز ۱۵ دقیقه بیشتر از این ماجرای تکان دهنده نگذشته بود که گروهی از نیرو‌های گشت، خودروی پراید نوک مدادی را در توس ۶۵ (محله نجف) شناسایی کردند و دستور ایست دادند، اما راننده جوان با مشاهده نیرو‌های انتظامی پدال گاز را فشرد تا از چنگ آنان بگریزد. این گونه بود که عملیات تعقیب و گریز به تیراندازی هوایی پلیس انجامید، ولی اوباش خطرناک همچنان به فرار ادامه دادند تا این که بالاخره لاستیک‌های پراید در تاریکی شب هدف گلوله‌های جنگی قرار گرفت و کنترل خودرو از چنگ راننده جوان خارج شد.

براساس این گزارش در حالی که پراید در وسط خیابان توس ۶۹ متوقف شده بود، راننده و سرنشین از خودرو بیرون پریدند و در تاریکی شب پا به فرار گذاشتند، اما عوامل گشت انتظامی سرنشین ۲۱ ساله را با بهره گیری از فنون رزمی در حالی به دام انداختند که با قمه به طرف ماموران حمله ور شده بود تا راه گریزی بیابد!

این در حالی بود که مهاجم دیگر با استفاده از تاریکی شب و عبور از بلوکه‌های سیمانی وسط خیابان به داخل کوچه پس کوچه‌ها فرار کرد و ناپدید شد؛ بنابراین گزارش، با انتقال این متهم ۲۱ ساله به مرکز انتظامی بررسی‌های پلیس در این باره آغاز و مشخص شد که وی سوابق متعددی در مراکز انتظامی دارد و به خاطر خالکوبی‌های زیادی که بدنش را پوشانده به «شیطان ماهی» معروف شده است.

در ادامه بررسی‌ها و با اعلام نظر پزشکی قانونی درباره مصرف مشروبات الکلی توسط شرور مذکور، شاکیان و مالکان خودرو‌ها نیز در سحرگاه ششم دی به کلانتری معراج آمدند و شکایت‌های خود را از تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت شبانه بیان کردند. در همین حال با کشف تبر و قمه از خودروی پراید متهمان، تحقیقات پلیس برای دستگیری شرور فراری وارد مرحله جدیدی شد.

از سوی دیگر هنوز ۲ ساعت به پایان تقویم ششم دی باقی مانده بود که شب هنگام خبر تخریب خودرو و قمه کشی دیگری، نیرو‌های کلانتری معراج را به خیابان نجف ۱۳ کشاند. بررسی‌های مقدماتی عوامل انتظامی نشان داد جوان ۲۵ ساله‌ای به نام «شفیق» به همراه دوستانش با جوان ۲۱ ساله و خانواده وی درگیر شده اند. آنان برای ایجاد رعب و وحشت نه تنها خودروی نیسان و خواربار فروشی محلی را تخریب کرده اند بلکه ۳ نفر را نیز با ضربات قمه مجروح کرده اند.

دقایقی بعد با ردزنی‌های اطلاعاتی، «شفیق» عامل اصلی درگیری درحالی که سلاح سرد را نیز در دست داشت با تلاش شبانه پلیس مشهد دستگیر شد. این جوان ۲۵ ساله که آزمایش مصرف مشروبات الکلی وی نیز مثبت گزارش شده است با دستور قضایی روانه زندان شد تا تحقیقات پلیس در این باره ادامه یابد.

منبع: خراسان

 

 

ارسال نظر