شناسه خبر: ۱۶۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

نصب ۳۹ دوربین جدید ثبت تخلفات در تقاطع‌های مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد از نصب و راه‌اندازی ۳۹ سامانه ثبت تخلفات جدید در سطح تقاطع‌ها و معابر شهر خبر داد.

نصب ۳۹ دوربین جدید ثبت تخلفات در تقاطع‌های مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزون تردد وسایل نقلیه در سطح شهر و به تبع آن افزایش بار ترافیکی در معابر، استفاده از تجهیزات پیشرفته جهت رصد رفتارهای ترافیکی رانندگان و مدیریت بهینه معابر امری اجتناب‌ناپذیر است و بدون شک موجب کاهش سوانح رانندگی خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد، وی ضمن اشاره به روند رو به رشد تجهیز معابر پرتردد مشهد به ابزارهای نظارت و کنترل ترافیک در سال‌های اخیر افزود: دوربین‌های ثبت تخلفات با هدف افزایش ایمنی و جلوگیری از رفتارهای ناهنجار برخی رانندگان متخلف مانند عبور از چراغ قرمز، تجاوز به حریم عابر پیاده و تسهیل در عبور و مرور وسایل در معابر و تقاطع‌های سطح شهر نصب می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد تصریح کرد: این دوربین‌ها در معابر و تقاطع‌هایی که به لحاظ ترافیکی دارای اهمیت هستند و رصد آن‌ها منجر به افزایش نظم و انضباط در شهر و بهبود وضعیت ترافیکی و همچنین کاهش حوادث خواهد شد، نصب شده است.

 

ارسال نظر