شناسه خبر: ۱۶۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

سارقان در مشهد امنیت نخواهند داشت!

در یک گام جدید جهت افزایش امنیت در شهر مشهد، سرویس نگهبان هوشمند ثمین به مبارزه با جرائم و سرقت‌ها پرداخته و اعلام کرده است که دیگر سارقان در مشهد امنیت نخواهند داشت!

سارقان در مشهد امنیت نخواهند داشت!

در یک گام جدید جهت افزایش امنیت در شهر مشهد، مؤسسه حفاظتی مراقبتی ثمین حافظ مشهد با معرفی سرویس نگهبان هوشمند ثمین، به مبارزه با جرائم و سرقت‌ها در این شهر پرداخته و اعلام کرده است که دیگر سارقان در مشهد امنیت نخواهند داشت!

چند سالی از آغاز فعالیت سرویس نگهبان هوشمند ثمین در مشهد می‌گذرد و این تجربه کاری باعث شده روزبه‌روز آمار سرقت در محله‌هایی که ساکنان و مشترکان آن از این سرویس استفاده می‌کنند به‌شدت کاهش پیدا کند. مشترکین این سرویس با اتصال سیستم امنیتی (دزدگیر) منزل، محل کار، اماکن مسکونی یا تجاری، اداری و... خود به مرکز کنترل هوشمند، در صورت داشتن هرگونه آلارمی، به‌صورت خودکار به مرکز کنترل هوشمند اطلاع‌رسانی می‌شود و بلافاصله نگهبان آموزش‌دیده به محل اعزام می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این سرویس، حضور و سرکشی مداوم و شبانه‌روزی عوامل گشت و نگهبانی در محل‌های تحت پوشش، جلوگیری از زورگیری و مزاحمت‌ها و بررسی موارد مشکوک می‌باشد.

مؤسسه ثمین حافظ مشهد با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تیمی متخصص، خدمات نگهبانی را با نگهبانانی توانمند و آموزش‌دیده در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. تاکنون، محیط‌های کاری و منازل مشتریان این شرکت از طریق گشت‌های ۲۴ ساعته و سیستم‌های امنیتی پیشرفته تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

رئیس این مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در مصاحبه‌ای اظهار داشت: "امنیت جامعه یکی از اهداف اصلی ماست. با تکیه بر تجربیات گذشته و بهره‌مندی از راهکارهای نوین، همواره سعی کرده‌ایم مشهد را برای سارقان ناامن کنیم!"

مؤسسه ثمین حافظ مشهد تاکنون به‌عنوان یک مؤسسه نگهبانی پیشرو در حوزه ارتقاء امنیت در کشور و مخصوصا شهر مشهد شناخته شده است و تعداد زیادی از مشترکین در این شهر به‌طور فعّال از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند. این اقدامات موجب ارتقاء اعتماد عمومی به این شرکت نگهبانی و کاهش جرائم در مناطق تحت پوشش آن شده است.

با توجه به نوآوری‌ها و تعهد به ایجاد محیطی امن و آرام برای ساکنان مشهد، مؤسسه ثمین حافظ مشهد از طریق سرویس نگهبان هوشمند ثمین به‌عنوان یک پلیس خصوصی مؤثر یا به اصطلاح یک پلیس یار متخصص در حفظ امنیت و پیشگیری از سرقت‌ها در این شهر شناخته می‌شود. این اقدامات باعث کاهش نرخ جرائم و افزایش امنیت شهروندان در مشهد خواهد شد و به‌عنوان یک گام مهم در جهت ساختن شهری آرام و امن، توسط مراجع ذیصلاح تحسین شده است.

سرقت,مشهد,

 

ارسال نظر