شناسه خبر: ۱۶۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری6 سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 6 سرشاخه یک شرکت هرمی در بولوار رسالت خبر داد.

دستگیری6 سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ "احمد نگهبان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته یکی از تیم های پیشگیری از جرم کلانتری رسالت هنگام گشت زنی در محدوده خیابان المهدی متوجه درگیری 3 مرد جوان می شوند و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با انتقال طرفین نزاع به مقر انتظامی مشخص شد جوانی 30 ساله اهل یکی از استان های جنوبی کشور طعمه اعضای یک شرکت هرمی شده و این فرد برای فرار از مخمصه با مشاهده خودرو با پلیس با این افراد درگیر شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در تحقیقات از شاکی مشخص شد در سایت های واسطه گر خرید و فروش کالا آگهی های جذب نیروی کار را دنبال می کرد و در پی انتشار یک آگهی مبنی بر جذب نیروی کار در مشهد با فرد آگهی کننده تماس گرفته و این فرد با ادعای جذب کارگر در انبار یک شرکت توزیع کننده لوازم یدکی خودرو با حقوق بالا او را به مشهد کشانده است. با مراجعه مالباخته 30 ساله به مشهد و دیدار با فرد آگهی کننده متوجه دام یک شرکت هرمی می شود و اعضای این شرکت هرمی او را مجبور به تماس با خانواده اش و ارسال پول می کنند که طی 2 مرحله 200 میلیون واریز می شود ولی این فرد که در حال فرار از چنگ اعضای این شرکت هرمی با 2 نفر از سرشاخه ها درگیر می شود که پلیس متوجه درگیری آنها می شود.

سرهنگ نگهبان بیان داشت: در ادامه این عملیات با هماهنگی قضائی مخفیگاه اعضای این باند بازرسی و ضمن دستگیری 4 سرشاخه دیگر این شرکت هرمی در بازرسی از محل یک دستگاه لپ تاپ، تعداد زیادی بروشورها و تبلیغات مرتبط با فعالیت این شرکت هرمی کشف شد. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

ارسال نظر