شناسه خبر: ۱۶۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

رمزگشایی33فقره سرقت کامپیوتر خودرو در شهرک سیدی مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری سیدی 2 متهم به سرقت 33 دستگاه کامپیوتر خودرو در شهرک سیدی شناسایی و دستگیر شدند.

رمزگشایی33فقره سرقت کامپیوتر خودرو در شهرک سیدی مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ"احمد نگهبان"فرمانده انتظامی مشهد ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کامپیوتر خودروهای سواری دریکی از مناطق مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید سیدی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد سرقت ها توسط 2 جوان موتورسوار صورت گرفته و متهمان نقابدار با موتورسیکلت در ساعات اولیه بامداد در کمتر از 10 ثانیه اقدام به سرقت کامپیوتر خودروهای سواری داخل معابر عمومی می کنند.

سرهنگ نگهبان بیان داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری سیدی با بررسی دقیق دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، تصاویری ثبت شده متهمان را شناسایی کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در محدوده شهرک غرب مشهد رد زنی و پس از هماهنگی های لازم قضائی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان با مشاهده عوامل انتظامی از پشت بام مجتمع مسکونی متواری می شوند که با تلاش15 دقیقه ای ماموران انتظامی به دام افتادند.

وی با اشاره به کشف 2 دستگاه کامپیوتر مسروقه، ابزار آلات سرقتی و یک قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح قلابی از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: متهمان در چندین مرحله بازجوئی های فنی پلیس و مواجهه با تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته به 33 فقره سرقت کامپیوترهای خودرو و فروش آنها به مبالغی بین یک میلیون 250 هزار تومان تا 2 میلیون و 700 هزار تومان به فردی مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری مالخر عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال نظر