شناسه خبر: ۱۶۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

کشف 31 فقره جیب بری در اتوبوس های درون شهری

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک متهم زن حرفه ای و کشف 31 فقره جیب بری خبر داد

کشف 31 فقره جیب بری در اتوبوس های درون شهری

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ" احمد نگهبان" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش جیب بری های سریالی از مسافران اتوبوس های درون شهری، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان که اکثراً خانم هستند مشخص شد که سارق در غفلت مال باختگان، تلفن همراه و وجوه نقد را از داخل کیف همراه آن ها سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد با اطلاعات بدست آمده از سوی مال باختگان و با انجام تحقیقات میدانی متهم را که زنی حدوداً 40 ساله است شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان با بیان این که ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف کردند، بیان داشت: متهم که دارای 8 فقره سابقه کیفری به جرم جیب بری است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس 31 فقره سرقت از مسافران اتوبوس های درون شهری در محدوده بلوار رسالت در ساعات شلوغ و پر ازدحام جمعیت اعتراف کرد.

متهم همچنین اقرار کرد که طعمه های خود را از میان خانم های سالخورده و بعضا" خانم هایی که بچه به بغل داشتند، انتخاب می کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان از شهروندان خواست؛ در اماکن شلوغ از جمله ایستگاه های اتوبوس و مترو و مراکز تجاری هوشیاری و مراقبت بیشتری نسبت به حفظ اموال خود داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن110 به پلیس اعلام کنند

 

ارسال نظر