شناسه خبر: ۱۶۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

رمزگشایی 29 فقره سرقت در شهرک مهرگان

فرمانده انتظامی مشهد از رمزگشایی 29 فقره سرقت در شهرک " مهرگان" خبر داد.

رمزگشایی 29 فقره سرقت در شهرک مهرگان

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از کارگاه های فاقد تجهیزات ایمنی در محدوده خیابان رسالت و کشمیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شهرک مهرگان قرار گرفت. وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهرک مهرگان با همکاری گشت های پیشگیری و 110 گشت زنی هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه یکی از گشت های پیشگیری کلانتری مهرگان هنگام گشت زنی شبانه در حوزه استحفاظی مردی جوان را که با خود کیسه ای حمل می کرد مشاهده و در بازرسی به عمل آمده تعداد زیادی 2 عدد موتور کولر و یک دستگاه دی وی آر کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: متهم 24 ساله که سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت در پرونده اش به یدک می کشد در چندین مرمحله بازجوئی های علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده پلیسی به 29 فقره شبانه از کارگاه ها، منازل مسکونی و ساختمان های در حال احداث در محدوده شهرک مهرگان، خیابان شهید کشمیری، شهید غلامی،  جاده سیمان و همت آباد و فروش اموال مسروقه در بازار روزهای سطح شهر مشهد اعتراف کرد. وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

ارسال نظر