شناسه خبر: ۱۶۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پاک کردن لکه قهوه از روی فرش و موکت 100% تضمینی

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است. با توجه به اینکه نوشیدن قهوه به افراد آرامش ویژه‌ای تزریق می کند، این امر مصرف قهوه را در بین ایرانی ها افزایش داده و قهوه در ایران نیز طرفداران فراوانی پیدا کرده است. این نوشیدنی محبوب اگر روی فرش بریزد، به سرعت روی تمام الیاف فرش پخش شده و دردسر لکه شدن فرش را برای خانم های ایرانی ایجاد می کند.

پاک کردن لکه قهوه از روی فرش و موکت 100% تضمینی

 

 

چگونه لکه‌های قهوه را از روی فرش پاک کنیم؟

اگرچه لکه های ناشی از قهوه بسیار قوی هستند و به راحتی باعث تغییر رنگ فرش‌ها می شوند با این حال راهکارها و روش‌های مختلفی برای از بین بردن لکه های قهوه از روی فرش و موکت وجود دارند. البته اگر قادر به انجام درست این کار نباشید بهتر است از خدمات قالیشویی مشهد استفاده کنید.

در ادامه مطلب به بررسی نحوه پاک کردن قهوه از روی فرش و موکت می‌پردازیم:

طی بررسی های به عمل آمده و ایجاد مقاله هایی در سایت مشهد فوری از جمله روش‌های موثر برای تمیز کردن و پاک کردن انواع فرش و از بین بردن انواع لکه‌های قهوه از روی فرش یا موکت موارد زیر می باشد:

  •  استفاده از ماءالشعیر برای پاکسازی لکه قهوه
  •  استفاده از پودر ذرت برای پاک کردن لکه قهوه
  •  استفاده از خمیردندان برای از بین بردن لکه قهوه

 

2

چطور از شر لکه‌های قهوه روی فرش خلاص شویم؟

برای خلاصی لکه قهوه از روی فرش ماشینی و دستباف از ترکیب ۲ قاشق غذاخوری هیدروژن پراکسید ۳ درصد(فقط ۳ درصد) و ۱ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی استفاده کنید. این ترکیب را با نوک انگشت به محل لکه بمالید و چند ثانیه صبر کنید. سپس با یک پارچه مرطوب محل لکه را تمیز کنید.

 

 

ساده‌ترین روش‌ برای از بین بردن لکه قهوه روی فرش

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای پاک کردن لکه قهوه از روی فرش استفاده از آب و مواد شوینده است. به محض اینکه لکه قهوه را روی فرش خود مشاهده کردید، باید سریعا آن را از روی فرش پاک کنید . اگر نمی توانید سریعا دست به کار شوید و لکه قهوه فرش را پاک کنید، بهتر است از خدمات قالیشویی قم استفاده نمایید.

 

 

بهترین روش خانگی تمیز کردن لکه قهوه از روی فرش و مبل

لکه قهوه ،که روی قالی شماست چنان چه کم‌رنگ است، یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن لکه قهوه از روی فرش استفاده از محلول آبلیمو و نمک می باشد. این روش باعث از بین بردن ویروس و باکتری فرش(ضدعفونی فرش) هم می گردد.اگر با این روش موفق به پاکسازی لکه قهوه نشدید،برای اینکه لکه قهوه به کلی از بین برود می‌توانید از آب گرم استفاده نمایید.

 

سریع ترین روش از بین بردن لکه قهوه با نوشابه و سرکه سفید

نوشابه به‌دلیل ماهیت اسیدی بودن، می‌تواند پاک‌کننده خوبی برای از بین بردن لکه قهوه از روی فرش باشد.در صورتی که استفاده از نوشابه گازدار سفید یا همان آب گازدار برای تمیزکردن لکه قهوه کارساز نبود، از سرکه سفید استفاده نمایید.

یکی از بهترین تمیز کننده‌های طبیعی برای پاک کردن لکه فرش، سرکه سفید می باشد.سرکه از رایج ترین محلول‌ ها برای پاک کردن لکه قهوه از روی فرش است.برای این کار می‌توانید یک قاشق چای‌خوری مایع ظرفشویی را با یک چهارم لیوان آب گرم و با یک چهارم قاشق چای‌خوری سرکه سفید ترکیب کنید. این ترکیب قوی‌ترین لکه بر فرش است .توجه داشته باشید که اگر فرش تان ابریشمی یا دستبافت و فانتزی می باشد، بهترین راهکار برای جلوگیری از آسیب زدن به فرش با ارزش شما ، استفاده از خدمات قالیشویی اصفهان است.

 

3

ترفند از بین بردن لکه قهوه از روی فرش با ماست

از بین بردن لکه فرش با ماست یک ترفند موثر برای از بین بردن لکه قهوه از روی فرش است.

 

سخن پایانی

با توجه به محبوبیت چشمگیر قهوه در بین خانواده ها و استقبال نسل جوان از مصرف روزانه قهوه،ریخته شدن قهوه بر روی فرش یکی از چالش های امروزه هر خانه ای می باشد. امیدواریم که این راهکار ها برای شما مناسب بوده باشد

 منبع : سامانه تبلیغات سجاب

 

 

ارسال نظر