شناسه خبر: ۱۶۲۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

استاندار خراسان‌رضوی: نقش‌آفرینی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود

استاندار خراسان رضوی گفت: حضور گسترده و خیره کننده آحاد مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن، نمایانگر درک و شناخت عمیق از شرایط جهان امروز و هوشیاری و نقش‌آفرینی بی‌نظیر و مؤثر در صحنه‌های حماسه و مقاومت است.

استاندار خراسان‌رضوی: نقش‌آفرینی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود

به گزارش مشهد فوری و به نقل از پایگاه خبری استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در این پیام آورده است: مردم ولایتمدار خراسان با خلق حماسه ای دیگر با لبیک به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، با حضور تماشایی جلوه‌های بی‌نظیری از دفاع تمام قد از انقلاب خود را به نمایش گذاشتند و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.

وی ادامه داد: بی‌تردید این حضور و آمادگی سرمایه عظیم و ماندگار و مهمترین پیشران حرکت انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های بلند امام (ره) و پیشرفت و استقلال کشور و تاثیرگذاری مؤثر در معادلات جهانی است که با رهبری حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، قلل و افق‌های روشن آن نمایان و تحقق آن نزدیک است.

در این پیام آورده شده است: پیام روشن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر این حقیقت است که استکبارستیزی ریشه در بنیان‌های فکری اندیشه سیاسی اسلام دارد و جوهره اصلی انقلاب اسلامی است و نه تنها با گذشت روزگار و تغییر نسل‌ها کاهش نیافته بلکه نسل امروز همانند نسل‌های اول و دوم انقلاب حتی پرشورتر و با عقلانیت انقلابی، آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و ریشه همه جنایات بین‌المللی بویژه جنایات امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در خصلت استکباری آمریکا می‌داند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ملت ایران با عزمی راسخ و استوار مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را جزو ذات انقلاب خود دانسته و تا نابودی و قطع ریشه‌های غده سرطانی این رژیم منحوس پشتیبان و حامی مردم و مبارزان فلسطینی به راه خود ادامه خواهد داد.

وی از حضور یکایک مردم شریف و آگاه استان بویژه جوانان برومند و فهیم و تمامی گروه‌های مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی و اصحاب رسانه که در حماسه بزرگ، انقلابی و مردمی ۲۲ بهمن نقش آفرینی کردند، قدردانی کرد.

 

ارسال نظر