شناسه خبر: ۱۶۲۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

بهترین لباس‌ها برای نوزادان و کودکان در تابستان: راحتی و خنکی فرزندتان را تضمین کنید

تابستان فصل بسیار گرمی است که آفتابی سوزان دارد. علاوه بر این، فصل سرگرمی و تفریح‌های خارج از منزل نیز هست.

بهترین لباس‌ها برای نوزادان و کودکان در تابستان: راحتی و خنکی فرزندتان را تضمین کنید

از این رو، انتخاب بهترین لباس‌ها برای نوزادان و کودکان در ماه‌های گرم تابستانی بسیار مهم است تا کودکان و نوزادان شاد و راحت باشند و از گرمازدگی آن‌ها جلوگیری شود. در این مقاله، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین لباس‌های تابستانی را برای نوزاد و کودک خود پیدا کنید. همچنین، نکات مربوط به انتخاب پارچه، سبک‌ها و توصیه‌های عملی را ارائه می‌دهیم تا کودک شما تابستانی راحت و شاد را تجربه کند.

چرا انتخاب لباس‌های تابستانی مناسب برای نوزادان و کودکان اهمیت دارد؟

نوزادان و کودکان در مقایسه با بزرگسالان، نسبت به گرما حساس‌تر هستند؛ زیرا بدن آن‌ها نمی‌تواند دما را به خوبی تنظیم کند. از این رو، گرمازدگی می‌تواند در آن‌ها منجر به ناراحتی، بثورات پوستی و حتی بیماری‌های ناشی از گرما شود. بنابراین، انتخاب لباس‌های مناسب می‌تواند تفاوت زیادی در راحتی و سلامت نوزاد و کودک شما در ماه‌های تابستانی ایجاد کند.

بهترین پارچه‌ها برای لباس‌های نوزادان و کودکان در تابستان

اولین قدم در انتخاب لباس‌های تابستانی برای نوزادان و کودکان، تمرکز بر روی جنس پارچه است. قیمت لباس نیز یک مسئله مهم دیگر است. دقت کنید که قیمت لباس نوزادی علاوه بر مدل لباس، به جنس و کیفیت آن نیز بستگی دارد. بنابراین سعی کنید در صورت امکان لباس‌هایی با کیفیت مرغوب برای نوزادتان تهیه کنید که بتواند مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد. در اینجا به بهترین جنس‌های پارجه برای خنک نگه داشتن بدن فرزند شما در تابستان اشاره می‌کنیم:

۱. پنبه

پنبه بهترین انتخاب برای لباس‌های تابستانی کودکان است. این پارچه بسیار نرم، تنفس‌پذیر و جذب‌کننده عرق است که به پوست نوزادان و کودکان اجازه می‌دهد به خوبی تنفس کند. دفت کنید که پنبه ارگانیک در مقابل پنبه مصنوعی، بسیار بهتر است؛ زیرا این نوع پنبه فاقد مواد شیمیایی و حسایت‌زا است و از بدن کودک در مقابل حساسیت‌های پوستی نیز محافظت می‌کند.

۲. موسلین

موسلین یک پارچه نخی سبک و بافته شده است که برای هوای گرم بسیار مناسب است. این پارچه بسیار تنفس‌پذیر و نرم است و پس از شست‌وشو در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود. این ویژگی‌ها سبب شده که پارچه موسلین برای استفاده در پتوها، قنداق‌ها و لباس‌های نوزادان، به گزینه ایده‌آلی تبدیل شود.

۳. بامبو

پارچه بامبو فوق‌العاده نرم بوده و دارای خواص طبیعی جذب رطوبت است که به خشک و خنک نگه داشتن بدن نوزاد کمک می‌کند. همچنین این پارچه، ضد حساسیت و تجزیه پذیر بوده و با محیط زیست سازگار است؛ همین موضوع، آن را به یک انتخاب برتر برای لباس کودکان تبدیل می‌کند.

۴. لینن

لینن، به عنوان یک پارچه‌ی تنفس‌پذیر و جاذب دیگر، در گرما بسیار کارآمد است. این پارچه کمی بافت‌دارتر از پنبه است اما با این وجود، در خنک نگه داشتن بدن نوزادان و کودکان بسیار موثر است.

Untitled

لباس‌های تابستانی ضروری برای نوزادان و کودکان

حالا که بهترین پارچه‌ها را می‌شناسید، به سراغ لباس‌های تابستانی ضروری برای نوزادان و کودکان می‌رویم. این لباس‌ها راحتی و خنکی فرزند شما را در تابستان و در مقابل گرمای سوزان خورشید، تضمین می‌کنند. در ادامه لباس‌های ضروری برای نوزادان و کودکان در فصل تابستان را عنوان می‌کنیم. بهتر است هنگام خرید لباس دخترانه و پسرانه برای کودکان خود، این موارد را تهیه بفرمایید.

۱. لباس‌های سرهمی و بادی‌ها

لباس‌های سرهمی و بادی‌ها یکی از لباس‌های تابستانی ضروری برای نوزادان است. بهتر است انواع مدل‌های آستین کوتاه یا بدون آستین لباس‌های سرهمی و بادی‌ها که از پنبه طبیعی یا موسلین ساخته شده‌اند را انتخاب کنید. این لباس‌ها بسیا راحت و خنک هستند، پوشک نوزاد را در جای خود نگه می‌دارند و محدودیت حرکتی برای او ایجاد نمی‌کنند.

۲. رامپرها و جامپ‌سوت‌ها

رامپرها و جامپ‌سوت‌ها لباس‌های یک‌تکه‌ای هستند که برای تابستان عالی می‌باشند. این نوع لباس‌ها بسیار راحت و خنک بوده و پوشیدن آسانی دارند که آرامش کودک را به خوبی در تابستان حفظ می‌کنند. هنگام خرید بهتر است رامپرهایی را که بست‌های فشاری در قسمت پایین برای تعویض سریع پوشک دارند، انتخاب کنید.

۳. کلاه‌های آفتابی

یک کلاه آفتابی با لبه‌ای پهن برای محافظت از پوست لطیف نوزاد در برابر خورشید ضروری است. بهتر است کلاهی را انتخاب کنید که از پارچه تنفس‌پذیر ساخته شده باشد و بند زیر چانه داشته باشد. بند زیر چانه باعث می‌شود کلاه، به صورت ثابت در جای خود بماند و از سر نوزاد یا کودک نیفتد.

۴. پتوهای سبک

با وجود اینکه در تابستان عموماً هوا گرم است، اما ممکن است نوزاد، به ویژه در زمان چرت زدن یا در داخل ساختمان با تهویه مطبوع، به یک پتوی سبک نیاز داشته باشد. پتوهای از جنس موسلین انتخابی عالی هستند؛ زیرا تنفس‌پذیر بوده و می‌توانند دمای بدن نوزاد را به صورت متعادل نگه دارند.

۵.  ژاکت‌ها یا کاردیگان‌های سبک

در هوای گرم تابستان نیز، ممکن است نوزاد در عصرهای خنک‌تر و هنگام بیرون بودن از خانه یا در محیط‌هایی با تهویه مطبوع، به یک ژاکت یا کاردیگان سبک نیاز داشته باشد. بهتر است برای جلوگیری از گرم شدن بدن کودک یا نوزاد به میزان زیاد، لباسی سبک و تنفس‌پذیر برای او انتخاب کنید.

۶ .کفش‌ها

در بیشتر موارد، نوزادان نیازی به کفش ندارند، اما اگر نوزاد شما به تازگی شروع به راه رفتن کرده است، صندل‌ها یا کفش‌هایی با کفی نرم گزینه مناسب‌تری هستند. هنگام خرید دقت کنید که کفش‌های تنفس‌پذیر با جنس و کیفیت خوب می‌تواند از پاهای کودک یا نوزاد شما به خوبی محافظت کند.

بلببل

نکات مهم برای پوشاندن لباس به نوزاد در تابستان

علاوه بر انتخاب لباس‌های مناسب، در اینجا چند نکته عملی برای لباس پوشاندن نوزاد در ماه‌های گرم تابستانی آورده شده است:

۱. لایه‌بندی هوشمندانه

در تابستان، بهتر است که لباس نوزاد را به طور هوشمندانه لایه‌بندی کنید. ابتدا یک لباس سبک به او بپوشانید و سپس بسته به دما، لایه‌های بیشتری به آن اضافه یا کم کنید. این کار باعث می‌شود نوزاد با تغییر دما، در هر شرایطی راحت باشد.

۲. اجتناب از پوشاندن بیش از حد

نوزادان نیز مانند بزرگسالان در فصل تابستان، به لباس‌های زیادی نیاز ندارند. یک قانون ساده وجود دارد که می‌گوید بهتر است به نوزاد یک لایه بیشتر از خودتان لباس بپوشانید. یادتان باشد که همیشه نشانه‌های گرمازدگی مانند قرمزی گونه‌ها یا تعریق زیاد نوزاد را بررسی کنید.

۳. محافظت در برابر نور خورشید

همیشه نوزاد را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. علاوه بر کلاه آفتابی، از پیراهن‌های سبک با آستین بلند و شلوار استفاده کنید که اگر قرار است مدت زیادی بیرون از خانه و در محیط باز باشید، به پوست نوزاد آسیبی نرسد. بهتر است روی قسمت‌های باز پوست نوزاد نیز از کرم ضد آفتاب مخصوص نوزادان و کودکان استفاده کنید تا از آفتاب سوختگی او جلوگیری شود.

۴. لباس‌های آزاد

لباس‌های گشاد و آزادتر، به جریان بهتر هوا کمک می‌کنند و نوزاد شما را خنک نگه می‌دارند. لباس‌های تنگ ممکن است باعث ایجاد ناراحتی، دانه‌های گرمی و جوش‌های زیاد بر روی پوست نوزاد شوند؛ بنابراین بهتر است از پوشاندن این گونه لباس‌ها به نوزاد خودداری کنید.

۵. انتخاب رنگ‌های روشن

رنگ‌های روشن‌تر نور خورشید را بازتاب می‌دهند و نوزاد را خنک‌تر نگه می‌دارند. بنابراین، در تابستان برای لباس‌های نوزاد از رنگ‌های سفید، پاستیلی و دیگر رنگ‌های روشن استفاده کنید.

۶. توجه به بثورات حرارتی

بثورات حرارتی در تابستان برای نوزادان رایج است. برای جلوگیری از آن، نوزاد را با پارچه‌های تنفس‌پذیر بپوشانید، او را در سایه نگه دارید و از پوشاندن بیش از حد اجتناب کنید.

بثورات حرارتی در تابستان برای نوزادان بسیار رایج است. برای جلوگیری از آن، لباس‌های خنک و نخی به نوزاد بپوشانید، او را در سایه نگه دارید و از پوشاندن بیش از حد لباس به او اجتناب کنید.

سخن پایانی

خرید هوشمندانه برای تابستانی راحت

با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان، بهتر است با انتخاب پارچه‌های مناسب، اقلام ضروری لباس و دنبال کردن نکات عملی ذکر شده در این مقاله، نوزاد خود را خنک، شاد و شیک نگه دارید.

فروشگاه https://nini-shik.com/ با درک درست این مسئله، کلکسیونی تابستانی، شامل انواع لباس نوزادی، دخترانه و پسرانه، برای نوزادان و کودکان فراهم کرده است که والدین بتوانند بهترین لباس‌ها را با توجه به سلیقه خود و نیاز فرزندشان، به صورت اینترنتی خریداری کنند. این کلکسیون تابستانی را بررسی کرده تا مجموعه‌ای گسترده از لباس‌های نوزادی و بچگانه تنفس‌پذیر، سبک و بامزه را پیدا کنید. از بادی‌های نخی نرم گرفته تا لباس‌های سرهمی محافظ آفتاب! در نی نی شیک همه چیزهایی که در فصل تابستان برای فرزندتان نیاز دارید موجود است. خرید تابستانی خوشی داشته باشید!

ارسال نظر