شناسه خبر: ۱۶۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

در نشست جوانان انقلابی خراسان رضوی بررسی شد؛

«بایدها و نبایدهای هشتم تیر»

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: مردم رئیس جمهوری هم‌تراز و هم‌مکتب شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی می‌خواهند و معیارهای وی را شاخصه‌های انتخاب اصلح می‌دانند.

«بایدها و نبایدهای هشتم تیر»

به گزارش مشهد فوری به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی شامگاه چهارشنبه ۱۶ خرداد در نشست "بایدها و نبایدها هشتم تیر" با اعضای جمعیت جوانان انقلابی خراسان رضوی اظهار کرد: مهمترین شاخص‌های یک نامزد انتخابات، همان مواردی است که در تاکیدات رهبر معظم انقلاب وجود دارد. ایشان به منظومه سیاسی جهان اشراف دارند و می‌دانند در چه وضعیتی هستیم و این وضعیت نیازمند چه رئیس‌ جمهور با چه شاخصه‌هایی است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: شاخصه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای این رئیس‌جمهور تعریف کرده‌اند، پرکار و فعال بودن و اعتقاد داشتن به مبانی نظام جمهوری اسلامی است. اگر نامزدی به طور جدی عزم ادامه راه شهید رئیسی را داشته باشد، می‌توان گفت که دارای این شاخصه‌هاست. وی تصریح کرد: مردم توقع‌شان از رئیس جمهور این است که خستگی‌ ناپذیر باشد و شب و روز در خدمت به آنان گام بردارد.

طباطبایی با اشاره به تلاش‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ صبح روز تایید خبر شهادت آیت الله رئیسی، اولین جلسه انتخابات در استان برگزار شد و از آن زمان تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اگر در انتخابات پیش رو مراقبت نشود و در انتخاب خود خرد را پیشه نکنیم با مشکلاتی مواجه می‌شویم که جبران آن دشوار است.

محمد حسین‌زاده عنوان کرد: به کسی بیندیشیم و رأی دهیم که خصوصیاتی همچون شهید رئیسی داشته باشد، کسی که بتواند ادامه ‌دهنده راه و برنامه‌های این شهید عزیز باشد. وی ادامه داد: اکنون مهمترین موضوع برای مردم این است که یک رئیس‌جمهور باید مردمی باشد و رابطه بین حاکمیت و مردم را با پرکاری و برنامه‌ریزی منظم مدیریت کند.

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد: در بین گزینه‌های مورد تایید شورای نگهبان، مردم با بصیرت بهترین‌ گزینه را که در مسیر کارآمدی، ساده زیستی و دغدغه مندی گام برخواهد داشت را برخواهند گزید. وی عنوان کرد: یک رئیس‌جمهور شایسته باید با برنامه‌ریزی دقیق پیش برود و از تمام وقت خود نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببرد.

گفتنی است؛ هشتم تیرماه آینده، انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر