شناسه خبر: ۱۶۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

فرماندار مشهدمقدس:

سه‌شنبه‌های افتتاح تعطیل نمی‌شود و مدرسه سازی در مشهد همچنان ادامه دارد

مراسم توسعه یک مدرسه در روستای چهارفصل با افتتاح دو کلاس درس و باحضور فرماندار برگزار شد.

سه‌شنبه‌های افتتاح تعطیل نمی‌شود و مدرسه سازی در مشهد همچنان ادامه دارد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ داوری فرماندار مشهد گفت: این اولین روزی است که بعد از انتخابات در بین مردم حاضر شدیم و جا دارد از حضور مردم تشکر کنیم. وی افزود: حتی دو روز مانده به انتخابات نیز طرح سه‌شنبه‌های افتتاح تعطیل نشد.

داوری ادامه داد: سه‌شنبه‌های افتتاح تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود، زیرا این قولی است که به مردم دادیم. فرماندار مشهد تصریح کرد: مدرسه سازی در مشهد مقدس همچنان ادامه دارد و مدرسه سازی به رودخانه ای تبدیل شده که ابتدا جویبار بوده و اکنون هیچ سدی نمی تواند مقابل آن بایستد و مانع آن شود.

فرماندار مشهد افزود: همتی که خیرین نیکوکار مدرسه ساز می کنند همت و تلاش مردم عزیزمان را در پی دارد و به لطف خداوند ما در این همت تا زمانی که مشکل فضای آموزشی در مشهد پایان یابد خواهیم ماند.

وی ضمن قدردانی از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، سازمان ملی مهاجرت و سازمان امور پناهندگی نروژی، جمعیت حمایت از بهبود یافتگان، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: امیدوارم روزی برسد که مردم بگویند ما دیگر مشکل فضای آموزشی نداریم و خیرین در زمینه های دیگر فعالیت کنند.

داوری خاطرنشان کرد: مردم شریف مشهد مقدس در انتخابات امسال ۱۷ درصد بیشتر از سال ۹۸ آرا به صندوق انداخته اند و درصد مشارکت مردم مشهد در انتخابات نیز نسبت به انتخابات سال ۹۸ هفت درصد افزایش داشته است. وی افزود: بخش اعظم انتخابات ۱۱ اسفند بر عهده فرهنگیان بود و ۶۰ درصد از عوامل اجرایی انتخابات در مشهد مقدس فرهنگیان عزیز بودند و صمیمانه از فرهنگیان پرتلاش، مدیر کل آموزش و پرورش، رؤسای ادارات نواحی مشهد مقدس و تبادکان و همه تشکر می کنم.

 

ارسال نظر