شناسه خبر: ۱۶۲۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

امدداگران هلال احمر خراسان رضوی در ۱۲۰ حادثه جاده‌ای امدادرسانی کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادگران هلال احمر استان در قالب طرح امداد و نجات نوروزی در ۱۲۰ حادثه جاده‌ای به ۸۷۷ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

امدداگران هلال احمر خراسان رضوی در ۱۲۰ حادثه جاده‌ای امدادرسانی کردند

به گزارش مشهد فوری؛ علی صبوری افزود: در قالب اجرای این طرح که از ۲۴ اسفند ماه پارسال آغاز شد و تا پایان ۱۳ فروردین ماه جاری ادامه داشت امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۳۷۶ مصدوم امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی با بیان این که ۳۰ پایگاه ثابت امداد و نجات، هفت پایگاه موقت امداد و نجات، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امداد هوایی به همراه تیم سگهای زنده یاب(آنست) در این ایام فعال بودند اظهار کرد: انتقال ۶۷ مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی ۱۹۱ نفر و رهاسازی ۱۴۱ نفر گرفتار در برف و سیلاب و خودرو و اسکان اضطراری ۶ نفر از جمله اقدامات انجام شده توسط امدادگران است.

صبوری با اشاره به فعالیت هزار و ۷۶۷ تیم - روز فعال در این زمینه افزود: تعداد هفت هزار و ۶۸ نفر- روز شامل پرسنل هلال احمر، امدادگر نجاتگر و داوطلب تخصصی نیز در این زمینه فعالیت داشتند.

وی اضافه کرد: در قالب پویش بشردوستی در این مدت ۳۵ پایگاه‌ جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خراسان رضوی برپا شد که ۲۸۵ نفر - روز نیرو نیز در این قالب فعال شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در مدت گذشته از اجرای طرح، ۲۱۳ نفر به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر و ۱۹۳ نفر به مراکز توانبخشی و هزار و ۷۱۶ نفر به داروخانه هلال احمر در مشهد مراجعه کردند.

 

ارسال نظر