شناسه خبر: ۱۶۱۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل آبفای خراسان رضوی خبرداد؛

رفع تنش از روستاهای صالح آباد با پروژه های خیرساز

مدیرعامل آبفای خراسان رضوی از رفع تنش از روستاهای صالح آباد با پروژه های خیرساز و طرح محرومیت زدایی دولت خبرداد.

رفع تنش از روستاهای صالح آباد با پروژه های خیرساز

به گزارش مشهد فوری؛ حسین امامی با اشاره به وجود دو شهر و ۱۰۰ روستا در شهرستان صالح آباد اظهار کرد: ۱۰۰ درصد مشترکان شهری و ۸۷ روستا تحت پوشش آبفا قرار دارند.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه ۲۵ تا ۳۰ روستا در شهرستان از طریق تانکر سیار آبرسانی می‌شود، از آغاز عملیات آبرسانی به ۱۴ روستا در قالب طرح محرومیت زدایی در شهرستان صالح آباد با اعتبار ۶۱۲ میلیارد ریال توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و افزود: ۱۰.۶۴ درصد اعتبارات و ۱۱.۵ درصد روستاهای مربوط به طرح محرومیت زدایی در خراسان رضوی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی متوسط پیشرفت طرح در شهرستان را بیش از ۴۲ درصد اعلام کرد و گفت: پروژه تامین آب در دو روستا به اتمام رسیده و در چهار روستا بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته امامی تا پایان سال جاری مجموع روستاهای برخوردار از مزایای طرح محرومیت زدایی بخش آب به ۱۳ روستا می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی طرح محرومیت زدایی دولت در روستاها ی محروم را باعث ایجاد امید در روستاییان دانست و گفت: همگرایی سپاه و وزارت نیرو الگوی خوبی برای خدمت رسانی محسوب می شود.

وی همچنین به اجرای ۳۰ پروژه خیر ساز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سه پروژه دیگر با ۸۰ درصد پیشرفت در روستاهای منطقه در حال اجرا است.

 

ارسال نظر