شناسه خبر: ۱۶۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

سوانح رانندگی در خراسان رضوی یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه رانندگی که صبح امروز در جاده‌های چناران و فریمان خراسان رضوی رخ داد، یک کشته و ۱۰ مصدوم در پی داشت.

سوانح رانندگی در خراسان رضوی یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش مشهد فوری؛ محمد علیشاهی افزود: حادثه نخست تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی خاور، نیسان و پژو در محور قوچان به چناران در ساعت چهار بامداد امروز رخ داد که این حادثه یک کشته و پنج مصدوم داشت که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان چناران منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دیگر بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سمند و پراید در «فرهادگرد» در پنج کیلومتری فریمان حوالی ساعت هفت امروز رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشت و برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مجروحان این حادثه به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

ارسال نظر