پزشکیان عازم پاکستان شد
مسعود پزشکیان رئیس جمهور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر، بهویژه ۱۶۸ دانشآموز شهید مدرسه میناب که در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شد.
رئیس جمهور کشورمان پیش از عزیمت به پاکستان گفت: بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقهای است.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاشهایی انجام میشود که دولت این کشور برای نهایی شدن تفاهمنامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حق و حقوق ملت ایران انجام داده است گفت: ما به دنبال اجرای کامل بندهایی هستیم که در چارچوب قوانین بینالمللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد.
ارسال نظر