شناسه خبر: ۱۶۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد درحاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد عنوان کرد:

نمایشگاه ها؛ محل نشان دادن توانمندی های بخش خصوصی است

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت : پروژه های حوزه خدمات شهری در مشهد پیشران می باشد.

نمایشگاه ها؛ محل نشان دادن توانمندی های بخش خصوصی است

به گزارش مشهد فوری به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری حسن کریمدادی افزود: این نشان می دهد همکاران ما در خدمات شهری حرفی برای گفتن دارند. از این رو در این نمایشگاه ،مجموعه‌های شهرداری و همچنین بخش خصوصی که با شهرداری در حال فعالیت اند ،دستاوردها و محصولات شان رابه نمایش گذاشته اند‌.

وی با اشاره به این که دربدنه خدمات شهری نیرو های متخصص متعهد و کارشناسانی است که بسیار زبده می باشند، اظهار داشت : خوشبختانه آن ها مسائل را به خوبی درک می کنند وبه همین علت ما شهری سرسبز ، پاک و تمیزی داریم که این موضوع به گفته وتایید بسیاری از معماران داخلی و خارجی می باشد که از همه آن ها در حوزه خدمات شهری جای تقدیر دارد .مانند کسانی که دربدنه های کارگری از جمله پاکبان ها و باغبان ها و سایر کسانی که در این حوزه کار می کنند .

این عضو شورای شهرمشهد تصریح کرد: این بازدید باعث شد با شرکت هایی که در حوزه خدمات شهری فعالیت های خوبی داشته اند، آشنا شویم و به نظر من یکی از واسطه های خوب بین صنعت ، تولیدکنندگان و دستگاه های اجرایی مانند شهرداری نمایشگاه می باشد .

کریمدادی با اشاره به آن که در نمایشگاه می توان توانمندی بخش خصوصی را مشاهده کرد، اظهار داشت : نمایشگاه را می توان محل نشان دادن توانمندی های بخش خصوصی دانست و می توان از توانمندی این بخش برای ارتقاء سازمانی خود و فعالیت هایی که در حوزه مسئولیتی ما می باشد، استفاده کرد.

وی تاکید کرد: از طرفی هنگامی که بخش خصوصی فعال باشد، اشتغال نیز فعال خواهد بود و بالطبع چرخ اقتصادی کشور بخوبی می چرخد و دغدغه بسیاری از مردم در حوزه اشتغال برطرف می شود .

وی ادامه داد : همچنین در حوزه حمل و نقل نیز باید یادآوری کرد، شهر مشهد به صورت ریلی ، اتوبوس تاکسی و سایر ماشین آلات موفق است و همکاران ما در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده اند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با بیان آن که در بازدیدی از حوزه قطار شهری شاهد اقدامات نو و ابتکارات جدید و دانش بنیان بوده است ، توضیح داد: در این بازدید دریافتم ، بعضی از لوازم یدکی که مربوط به قطار شهری است در خصوص آن کار های بسیار ویژه ای توسط متخصصین حوزه قطار شهری ساخته و ساماندهی شده است و همچنین در حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سایر حوزه های حمل و نقل ها نیز به همین صورت اتفاقات بسیار خوبی در حال انجام می باشد .
وی ادامه داد: همکاران ما تلاش های بسیار گسترده ای در اداره کردن بروز شهر نیز انجام داده اند وامیدواریم با تدابیری که شهردار ، مجموعه مدیریت شهری و معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهری دارند ،بتوانیم وسایل نقلیه عمومی بیشتری در سطح شهر از تهران و شهر های مختلف خریداری کنیم که مردم ، اعتماد بیشتری به حمل و نقل عمومی داشته باشند و از آوردن خودرو به مراکز شهر و مراکز اداری جلوگیری شده و بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.

 

ارسال نظر