شناسه خبر: ۱۶۲۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

دستیار وزیر اطلاعات:

توطئه‌های ۵۱ سرویس اطلاعاتی بیگانه نقش بر آب شد

دستیار وزیر اطلاعات و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: دشمنان در ۴۵ سال گذشته پی در پی و زنجیره‌وار با ۵۱ سرویس اطلاعاتی و بیش از ۱۵۰ گروهک معاند، معارض و تروریست در پی برهم زدن امنیت کشور بوده‌اند.

 توطئه‌های ۵۱ سرویس اطلاعاتی بیگانه نقش بر آب شد

به گزارش مشهد فوری و به نقل از گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، این مقام امنیتی در آستانه میلاد امام زمان(عج)، نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان و در آیین افتتاح نمایشگاه تبیینی «قله افتخار» افزود: هم افزایی و همکاری حداکثری بین مجموعه امنیت ساز، دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی، نظامی و قضایی، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال در همه عرصه‌ها درگیر یک جنگ همه جانبه و ترکیبی دشمن قرار داشت که یکی از این عرصه‌ها امنیت و آرامش مردم بوده است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: بدون تردید یکی از برترین قله های افتخارات نظام اسلامی که به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار (ع) و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه دستگاه های امنیت ساز حاصل شده است، کسب قابلیت وقدرت امنیت سازی درون زا ومردم پایه، بدون الگوگیری از هیچ دستگاه اطلاعاتی در عرصه جهانی است.

وی ادامه داد: خطه نورانی و ولایت مدار خراسان رضوی به دلایل متعدد مورد طمع بیش از پیش دشمنان امنیت کشور و آرامش مردم قرار داشته به ویژه در این ۳ سال اخیر که با دور جدید کینه توزی و آتش افروزی دشمنان و نظام سلطه مواجه بودیم، با نقش آفرینی سرویس های اطلاعاتی غربی اضلاع ضد امنیتی چندگانه در محیط پیرامون خراسان رضوی بازطراحی شده است.

این مقام امنیتی گفت: از جرثومه فساد داعش تا سایر گروه های تکفیری تروریستی تا گروهک های معاند به زباله دان تاریخ سپرده شده اند، از منافقین تا سازمان اطلاعاتی موساد بسیج شده اند تا با اقدامات ضد امنیتی آرامش و امنیت مثال زدنی موجود را خدشه دار کنند، اما به لطف خداوند تا این لحظه موفقیت مثال زدنی برای مجاهدان را ه خدا حاصل شده است.

انتخابات باید دلها را به‌هم نزدیک کند

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: ما باید در عمل و رفتار خودمان را شبیه پیامبر(ص) کنیم تا از رحمتش بهره ببریم و در صورتی به پیامبر و امام زمان(عج) نزدیک می‌شویم که از آنها پیروی کنیم و اجر کار سربازان گمنام بسیار زیاد است چرا که امنیت مردم را فراهم می‌کنند و این کار بسیار با ارزشی است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: انتخابات باید دل‌ها را بهم نزدیک‌تر کند و یک اتحاد و وحدت ملی بوجود بیاورد، انتخابات میدان مبارزه سیاسی است و اگر اختلاف در آن باشد دشمن به راحتی نفوذ پیدا می‌کند.
استاندار خراسان رضوی نیز گفت: حفظ امنیت و جلوگیری از التهاب در فضای امنیتی بسیار سخت و نیاز به تلاش‌های مستمر و طراحی شده دارد.
یعقوبعلی نظری افزود: خراسان رضوی با ویژگی‌های شاخص از جمله مضجع امام رضا (ع) در معرض تهدیدات شدید امنیتی است و تمرکز بر این استان از سوی دشمنان برای ناامن کردن زیاد است و نباید غافل شویم، چرا که با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی اولین توقع وجود امنیت و آرامش زائران است.
وی گفت: استان خراسان رضوی در حال توسعه است و در این مسیر همبستگی و اتحاد تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است.
نظری با بیان اینکه انتخابات در یک شرایط ویژه قرار دارد، گفت: انتخابات یک بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی است و امنیت زیر ساخت اصلی موفقیت در برابر هجمه دشمنان است و سلامت انتخابات با امنیت و اعتماد مردمی حاصل می‌شود.

نمایشگاه "قله افتخار"به دستاوردهای اداره کل اطلاعات در مبارزه و مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی در حوزه های اقتصادی، امنیتی، فرهنگی می پردازد، این نمایشگاه همه روزه پذیرای جامعه نخبگانی و اقشار مختلف مدیران استان، فرماندهان نظامی و انتظامی است.

 

ارسال نظر