شناسه خبر: ۱۶۱۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

جمع آوری و دستگیری 656 معتاد و خرده فروش در مشهد

در اجرای مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مشهد 656 معتاد و خرده فروش جمع آوری و دستگیر شدند.

جمع آوری و دستگیری 656 معتاد و خرده فروش در مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد مقدس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد. وی افزود: در این طرح 2 روز پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها 132 خرده فروش را در پاکسازی مناطق مختلف سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این راستا 3 کیلو و 86 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و 21 دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی کلان شهر عنوان کرد: در همین راستا 524 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر، اصلی‌ترین مطالبه مردم از پلیس است، خاطر نشان کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

 

ارسال نظر