شناسه خبر: ۱۶۱۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

جمع آوری 169 معتاد متجاهر در شهر مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 169معتاد متجاهر در سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

جمع آوری 169 معتاد متجاهر در شهر مشهد

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان با اعلام این خبر گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری و پاسگاه های تابعه بیش از 30 پاتوق معتادان متجاهر را در سطح شهر مشهد پاکسازی کردند.

وی افزود: این طرح از صبح 21 آذرماه تا سحرگاه 22 آذر ماه با هماهنگی مقام قضائی در محدوده منطقه گلشهر، اسماعیل آباد، بزرگراه شهید بابانظر، شهید چراغچی، پلیس راه امام هادی(ع)، نوده، کال زرکش و مصلی عملیاتی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح ضمن دستگیری 13 خرده فروش،  169 معتاد متجاهر و کارتن خواب از پاتوق ها جمع آوری و پس از انجام غربالگری به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در این عملیات یک کیلو و 80 گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و 2 دستگاه خودرو سواری و 8 دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ نگهبان با اشاره به استمرار طرح های جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با توزیع کننده گان و خرده فروشان موادمخدر، خاطرنشان کرد: انتظاری که از مردم شریف مشهد داریم این است که پلیس را در اجرای هرچه مطلوبتر این طرح ها با معرفی توزیع کنندگان موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی یاری کنند.

 

ارسال نظر