شناسه خبر: ۱۶۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 2 متهم به 30 فقره سرقت کامپیوتر خودرو شهر مشهد

با تلاش ماموران کلانتری"میرزا کوچک خان"2 متهم به 30 فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتادند.

دستگیری 2 متهم به 30 فقره سرقت کامپیوتر خودرو شهر مشهد

 

به گزارش مشهد فوری؛ سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کامپیوتر خودروهای سواری از جلوی اماکن تجاری و مراکز درمانی محدوده طلاب توسط سرنشینان یک دستگاه پیکان سواری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری میرزاکوچک خان قرار گرفت. وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک خان با بررسی دوربین های مداربسته محدوده سرقت یکی از سارقان را که جوانی 32 ساله و سابقه دار است را شناسایی و با یک سری کار اطلاعاتی مخفیگاه او را در محدوده شهرک شهید رجائی شناسایی کردند.
سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی های لازم قضائی متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 2 دستگاه کامپیوتر خودرو، یک دستگاه پمپ باد، یک عدد باطری خودرو، یک دستگاه دوچرخه، یک عدد باند خودرو، 100گرم حشیش، 4دستگاه موبایل سرقتی و یک اسپری فلفلی کشف کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در بازجوئی فنی پلیس و مواجهه با تصاویر بدست آمده از او و همدستش به ناچار لب به اعتراف گشود و 30 فقره سرقت کامپیوتر خودرو،یک دستگاه دوچرخه و 5 فقره سرقت محتویات خودرو در اطراف مراکز خرید و درمانی منطقه طلاب با همدستی پسر همسایه شان و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر در خیابان موعود اعتراف کرد.
سرهنگ نگهبان گفت: در ادامه این عملیات با هماهنگی قضائی همدست متهم که نوجوانی 17 ساله است و فرد مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک دستگاه تلفن همراه مسروقه ،یک دستگاه دوچرخه، 4 دستگاه مانیتور خودرو، 4 دستگاه ضبط و پخش مسروقه از مخفیگاهش کشف شد. فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

ارسال نظر